Onze dochter is even oud en ook nog steeds zwaar onder de indruk van het woordje Nee!. Twee keer nee, geeft ook echt tranen. Ze stopt dan ook waar ze mee bezig is. Ik denk dat het de toon van je stem is waarvan ze onder de indruk zijn En nee, ik denk niet dat het zo blijft , maar voorlopig geniet ik nog even van mijn goedluisterende dochter hihi
Hahaha, zijn er dan kindjes die niet luisteren en stout zijn Mijn klein boefje kijkt mama gewoon ontzettend ondeugend aan bij het woordje nee en gaat dan vrolijk verder waarmee hij bezig was. Maar ja, deze mama kan niet echt boos nee zeggen bij dat leuke snoetje, dus niet gek dat hij mama niet serieus neemt, haha.
@Yinte Agh zolang ik mijn schoen zet in december..en er nog wat in vind ook in de ochtend ( en nee ik heb geen kat die er wat in kan doen) geloof ik in Sinterklaas...en dus ook in een uberlieve smurf
Ja hoor, hier is het ook nog steeds een heeeel braaf meisje, en dat blijft zo voor aaaaaaltijd Als ik nee zeg, stopt ze en komt ze naar me toe. Als ik m'n hand voor haar mond houdt, spuugt ze uit wat ze in haar mond heeft (klipjes van het brood, hondenbrokjes, blokken). Als ik zeg dat ze iets niet mag wat ze in haar handen heeft, dan komt ze het netjes brengen. Braaf kind he? Blijft zo voor aaaaaaltijd
Muwahahaha! Hier net zo hahaha! Nr 1 en 2, altijd lief spelen enz 1 keer waarschuwen was genoeg maar nr 3... Tsja zei mijn moeder, eindelijk gerechtigheid... ik was schijnbaar net zo. maar het heeft ook hele leuke kanten, vrolijk, alles willen ontdekken, nieuwsgierig enz. nu is ze 2, ben benieuwd naar de Waarom???? fase Ze was meteen al aan haaibaai... ik was soms 3 kwartier bezig met aanleggen omdat madam zo eigenwijs was om elders naar de tepel te zoeken... ze heeft altijd geweten wat ze wilde en dan moest het ook maar zo... gelukkig hebben wij een iets langere adem Gelukkig is nr 4 een heerlijk tevreden en rustig meisje, kan ik ff weer bijkomen
Hahaha, you made my day. Moest hardop lachen om je berichtje. En tuurlijk blijft dit zo. Echt, onze krummel is voorbeeldig! Doet alles wat we zeggen, laat alles wat we verbieden. En heel belangrijk: ze loopt echt NOOIT bij ons weg! Hihi, onze kleine dame loopt sinds kort zo hard als ze kan op haar kleine beentjes bij ons weg "Hard, hard" zegt ze dan en schatert het uit. Mijn schoonzus was helemaal onder de indruk van het feit dat ze aan de hand wilde lopen, maar het komt steeds vaker voor dat ze plompverloren op straat gaat zitten als ik haar handje pak en pas weer verder wil als ze alleen mag en dan het liefst "hard, hard". Heel schattig hoor, maar ze is oh zo vlug en we moeten er dus constant in de gaten houden.