wat is dat lastig zeg, een jongensnaam... onze eerste zoon heet Niels, dat was toen ook de enige jongensnaam die we hadden. Nu krijgen we weer een zoon en natuurlijk moet die naam ook een beetje bij Niels passen. Wat willen we? - kort maar krachtig - niet lastig uit te spreken - bij niels passen wie heeft leuke opties???
Ik ken n paar combinaties met de naam niels ( werk op n school) Niels & martijn Niels & mats Niels & gijs
Abel Adam Alex Aron / Aaron Beau / Bo Bjorn / Björn Cas, Casper Emiel Erik / Eric Ewoud Felix Ferre, Fedde Filip Floris Giel / Chiel Hermen Hessel Hidde Ingmar Ivan Ivo Jelle Jelte Jeroen Jesper, Jasper Jesse Jip Joas Jonah Jonas Joost Joren Joris Jorrit Jurjen Jurre Kai / Kaj Koen Laurens Luuk Maarten Mads / Mats Max Maxim Melle Menno Merijn Michiel Mick Midas Olaf Oscar Raf Ralph Reinoud Roel Ruben Rutger Sam Sander Seb, Sebas Siem Silvijn Sjors Stan, Sten Stef Sven Teije Teun Thom / Tom Tibbe Tiemen Ties Tijmen Tim Timo Victor Wietse / Wietze Wout, Wouter
Mijn zus heeft 2 prachtige zoons: Lars en Niels! Onze zoon heet Sten, vind ik ook leuk bij Niels passen. Succes ermee!