TWILIGHT !!!!!!!! Een absolute aanrader, heb ze eerst in het Nederlands en dan in het Engels gelezen! Zeker lezen, zo'n mooi verhaal! PS I love you van Cecelia Ahern (alle boeken van deze schrijfser eigenlijk)
Die twilight boeken...zijn die wel voor volwassenen? Heb even gezocht op de website van mijn bibiotheek...maar daar vallen ze onder de jeugd boeken...
Libri di Luca: Heel spannend over een geheim boekengenootschap, speelt zich af in Noorwegen (als ik het goed heb, in elk geval ergens in Scandinavië). 'T is al weer een tijd geleden dat ik hem gelezen heb.. The Da Vinci Code: De film komt in de verste verte niet in de buurt van het boek!! Binnen een dag had ik het uit, kan het niet weg leggen. Sowieso vind ik alles van Dan Brown helemaal leuk. De mannentester van Heleen van Royen: leest heerlijk weg, maar de andere boeken zijn ook geweldig, met een lach en een traan.
Twilight valt inderdaad onder jeugd, maar ik vind ze toch zeker geschikt voor volwassenen hoor ik zou als 16-jarige nooit aan zo een serie begonnen zijn...
Het verloren symbool van Dan Brown. Of de Davinci Code, het Bernini mysterie... Vind dat hele leuke boeken, waar je zelf ook echt bij na gaat denken en 'helpt' puzzelen!
1: Posterijen van Terry Pratchet. Door dit boek raakte ik geïnspireerd dat als je naar de buitenwereld overtuigend overkomt en er gewoon voor gaat met een beetje bluf, je onvoorstelbare dingen voor elkaar kunt krijgen. Heeft mij enorm geholpen in mijn nieuwe baan. En dit is niet in een of ander zweverig zelf-therapie boek, maar een spannende fantasy-roman. 2: Harry Potter. Ben je zo een jaar mee onder de pannen. 3: Alles van Isabel Allende.
Met Harry Potter een jaar onder de pannen hmm ik niet als ik echt tijd heb heb ik in 1 week een boek van Harry Potter uit. Maar de Twilight serie echt geweldig. Tja en verder ik lees veel fantasy boeken en ik vind de wetten van de magie van terry goodkind super goed. en de boeken van Anne Rice (van de film intervieuw with the vampire)
Goh echt? Vind het echt geen jeugdboeken. Denk dat ik ze toen ik jonger was te langdradig had gevonden. Kijken jullie ook zo uit naar het laatste deel van de serie?
Heb hem al lang gelezen .... in het engels ! Ik heb ooit eens het eerste deel van mijn zusje geleend, die heeft de NL versie! Maar ik vind engels veel fijner lezen!
ik heb 2 boeken waarvan ik zeg die moet je echt lezen! * Ik was niemand/ik heb geen thuis/ik had geen naam(omnibus) Beschrijving: Ik was niemand Dave wordt vanaf zijn vierde keihard geslagen en uitgehongerd. Jarenlang probeert zijn moeder hem te breken. Haar onvoorstelbaar wrede spelletjes laten de jongen bijna voor dood achter. Alleen zijn dromen houden hem in leven, dromen waarin iemand voor hem zorgt en van hem houdt. Ik heb geen thuis Op een dag wordt er eindelijk ingegrepen. De school belt de politie, die Dave onmiddellijk naar het ziekenhuis brengt. Daar constateert men oude botbreuken, zware kneuzingen en ondervoeding. Dave wordt uit huis geplaatst. Maar hij blijft dapper op zoek naar zijn eigen plekje onder de zon. Ik had geen naam Dave zwerft van de ene opvangplek naar de andere. Uiteindelijk durft hij de confrontatie aan te gaan met zijn moeder. Daarna volgt een dramatische ontmoeting met zijn stervende vader. Nu kan Dave eindelijk de ketenen van zijn jeugd afschudden. * ik blijf toch jullie moeder! Beschrijving: Angela Cannings trouwde op haar negentiende met haar collega Terry, en na hun huwelijk was de geboorte van dochter Gemma de bekroning van hun geluk. Maar hun wereld stortte in toen de baby na een paar maanden plotseling stierf. Twee jaar later overleed ook hun zeven weken oude zoontje Jason aan de gevolgen van wiegendood. Toen hun dochter Jade in 1996 werd geboren, drie jaar later gevolgd door Matthew, leek hun wereld eindelijk weer op de rails te staan. Tot Angela Matthew dood vond in zijn wiegje... Angela werd direct na Matthews dood opgepakt. Ze werd veroordeeld wegens moord op haar twee zoons. Pas na bijna twee jaar gevangenschap werd Angela onvoorwaardelijk vrijgesproken, en kon zij eindelijk proberen het verleden te overwinnen.
Ik ook Ik heb ze vorig jaar in de herfst gelezen en kon echt niet wachten tot april om in het Nederlands te lezen haha
Hier ook een Twilight fan Heb Twilight, Nieuwe maan en Eclips in het Nederlands gelezen en Breaking Dawn in het engels. Eclips en Breaking Dawn zijn favoriet
Sylvana's sluier Echt een super film. Heb het net proberen te zoeken op Bol.com maar kan het niet vinden. Dus wrs klopt de titel niet helemaal. Maar een heel mooi boek. Het gaat over een moslimse prinses die zich aan strenge regels moet houden. Ze probeerd zich heel erg te emanciperen maar dat is nog niet zo makkelijk. Ze komt voor onrecht tegen vrouwen tegen en probeerd zich in deze situaties te redden. En the Green Miles, de film is mooi, maar het boek 10x mooier.
brug naar de hemel en pilaren van de aarde van ken follett. Lekkere dikke boeken, maar erg goed. carlos ruiz safon, schaduw van de wind en deel 2 was ook goed, het spel van de engel. De zweedse detective reeks Wallander vind ik ook erg leuk om te lezen. En ik ben net begonnen aan de Millenium trilogie van stieg Larsson. Ach zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ken zo veel leuke boeken!
Engels vind ik niet echt prettig lezen en heb net eclips uit dus ik dacht wacht wel tot april. Moet lukken Kijk er wel echt naar uit. Vond Eclips tot nu toe echt het leukste boek van de 3. Deel 4 is ook echt het laatste deel toch ( wil verder geen details horen maar gewoon nieuwsgierig)?
Ik heb ze in het NL en daarna in het Engels gelezen en Breaking Dawn dus ook en vond ze in het Engels NOG mooier, maar mijn Engels is wel erg goed dus dat was een probleem... Er is nog Midnight Sun, maar S Meyer is daar momenteel even mee gestopt omdat het op het internet gelekt is... het het eerste deel op mijn pc staan, maar nog niet gelezen... het is Edwards visie op het eerste boek! Ik hoop dat ze het toch nog afmaakt!
Eeh, ik zat er wel erg ver naast. Het boek heet Sultana's droom . Je hebt er nog meer delen van die ik ook een keer ga kopen. Vind het eerste boek iig super.
Dina's book van Herbjorg wassmo. Ik vind het weergaloos mooi geschreven! Echte aanrader. Het is een trilogie maar ik heb alleen het eerste boek nog gelezen. De schrijfster is Noors en het is zowel in het Engels als in het Nederlands vertaald. "'Het boek Dina' is tot op zekere hoogte een Scandinavische 'Gejaagd door de wind', maar dan toch met een heel duidelijke literaire dimensie, een psychologische diepgang en een oud-testamentische context, die tot uitdrukking komt in het aan elk hoofdstuk voorafgaande citaat. Dina verwerkt haar als kind opgelopen trauma in haar later leven in een ongebreidelde erotiek. Zij wordt echter ook een streng rechtvaardig beheerder van een bloeiend handelsbedrijf aan de Noord-Noorse kust in de eerste helft van de 19e eeuw". Verder hier ook een Harry Potter fan, lees ook graag Isabel Allende en vond 'schaduw van de wind' ook erg mooi! Ik lees eigenlijk alles wat los en vast zit Ik vond de tip hier over libri di luca leuk klinken, die ga ik opzoeken.
was gister in In mijn onschuld begonnen. dacht dat het over een loverboy ging, niet dus maar een erg leuk boek! Ze blijkt nog een voorgaand boek geschreven te hebben, die wil ik dus ook graag lezen. heb hem vandaag uitgelezen. Ga straks aan het boek van Judith visser beginnen. Maar ik lees soms ook wel jeugdboeken die nog leuk genoeg zijn voor volwassenen. Heb de boeken van Heleen vreeswijk gelezen, kennen jullie die? erg goede thrillers. en de boeken van Mel wallis de vriens (iets kinderlijker dat wel, maar wel leuk) Ben niet zo van de fanatsy eigenlijk. Soms wel in films. Harry potter films vind ik namelijk wel leuk en ook LOTR.