dit boek raad ik aan omdat....

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Daar had ik inderdaad ook al wat over gehoord over een boek met Edwards verhaal. Ben voor nu gewoon even heeeeel erg nieuwsgierig naar deel 4. Heb hem al besteld bij bol.com zodat als hij uitkomt ik hem meteen in huis heb.

2. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Aanraders:
    De twilight saga van Stephenie meyer

Voor fantasyliefhebbers:
    The farseer trilogy van Robin Hobb. Robin Hobb schrijft zo goed! Het eerste stukje is inleidend, maar daarna is het zo spannend en wil je blijven lezen!

Andere aanraders:
    The secret smile van Nicci French
    De shopaholic boeken van Sophie Kinsella (zo grappig!)
    Terug naar de kust van Saskia Noort

3. marinazoz

marinazoz Nieuw lid

21 mrt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst een groot aantal Amerikaanse boeken besteld vanuit de VS, voor een echte goed prijsje heb ik werkelijk waar een hele mooie set weten te verkrijgen.

Ik ben een tijdje geleden op een hele handige site terecht gekomen; namelijk Viadress.com
    Ik maak nu al een tijdje gebruik van de gratis diensten van Viadress.com, zodat ik gemakkelijk producten die uit de verenigde staten komen kan kopen. Als je bij Viadress.com een profiel aanmaakt, geven ze je een Amerikaans adres, zodat je van elke Amerikaanse verkoper, zoals bijvoorbeeld iemand op Ebay, producten kunt kopen. Viadress zorgt er dan voor dat het product naar je echte adres gestuurd wordt.

Je kunt je gratis registreren op Viadress.com, nadat je dat gedaan hebt zul je gelijk een email krijgen met daarin je Amerikaanse adres. Viadress kan ook producten voor je kopen, dat kan dan zonder ‘’commision fee’’ als de Amerikaanse verkoper geen internationale credit cards accepteert. VIAddress : The Global Leader in Package Forwarding is echt een hele handige site!

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Goh aandelen erin soms? Beetje gek eerste bericht.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik vond het ook erg vaag!!!

ja de shopahollic reeks is zoooo leuk! jammer dat er niet meer boeken van zijn1

ik heb goede tips gekregen al. Ik schrijf ze allemaal op. Hoop dat de bibliotheek ze heeft!

6. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Haar naam is Sarah is ook een super goed boek!

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Er zijn zoveel goede boeken! :)

- Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, van Kluun.
    - De jongen in de gestreepte pyjama, John Boyne.
    - Dochter van Isfahan, Anita Amirezvani.
    - De buitenkant van meneer Jules, Diana Broeckhoven.
    - De eenzaamheid van de priemgetallen, Paolo Giordano.
    - Als ik blijf, Gayle Forman.

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

weer een tripje bieb gehad zaterdag, bestseller babe kwam ik niet doorheen, niet leuk genoeg.

deze afgelopen weekend gelezen, beide erg leuk:

bevrucht - rebecca eckler
    leugens om bestwil - susy mcphee

9. fafa

fafa Niet meer actief

Aandelen erin? Die werkt gewoon daarvoor natuurlijk. Wat een baan.. hele dag allerlei fora afgaan op zoek naar boek-gerelateerde topics en dan je berichtje koppiepeesten... pfff

Ik ben nu trouwens in een boek van Herman Brusselmans bezig. Wow.

Wat een onwijze kl**tzak is die man als je hem op tv ziet, en hoe sexistisch en vrouwonvriendelijk.
    Dus met veel scepsis aan een boek begonnen.. maar wat blijkt? De man in dit boek is juist de medelijwekkende persoon, en de vrouw het sterke karakter. Dus zo vrouwonvriendelijk is ie stiekem helemaal niet :)

Vooroordelen.. wat heb je dr aan? ;)

10. Ellen291982

ja de boeken van rebecca eckler zijn heel erg leuk vind ik net als de boeken Dagboek van een bezeten bruid en dagboek van een maffe moeder in spe.

De boeken van kluun zijn idd erg mooi. Ik heb gejankt bij die boeken zeg!

Ik heb eens een stuk geezen van brusselmans maar kon me niet vasthouden. Ik ozu ook geen boek van hem pakken zo. Wat leuk om te lezen dan dat hij in het boek heel anders is (op tv vind ik het ook maar een aparte man)

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haar naam is sarah !

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik weet ff zo 1 2 3 niet hoe het boek heet en miss is het al genoemd maar ik vond het een heel mooi verhaal..

het gaat over een vrouw die in zuid afrika woont en ontvoert word door twee mannen, ze word dan verkracht en de keel word door gesneden, ze leggen haar dan voor dood ergens in een goot maar ze vergeten om te kijken of ze nog leeft want dat doet ze namelijk nog, ze verteld dan hoe ze met haar door gesneden keel probeerd hulp te halen ..

een enorm heftig verhaal maar ook een dapper verhaal .. echt een spannend boek ...

13. Ellen291982

asl je achter de titel komt wil je die dan asltjeblieft doorgeven? lijkt me een heel mooi en heftig verhaal!

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ben ff de boekenkast in gedoken en het heet '' ik zal leven ''

Het is trouwens een waargebeurd verhaal, die vrouw verteld haar verhaal zeg maar ..

bol.com | Ik zal leven, M. Tham & Marianne Thamm | Nederlandse boeken

15. Ellen291982

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    de reeks van karen slaughter vind ik echt een aanrader!!
    Maar is wel meer spanning..

Waargebeurd verhaal bittere thee

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.903
    5.224
    113
    Home
    welke ook mooi is: Meisje met de 9 pruiken

autobiografisch boek geschreven door sophie van der stap
    gaat over haar strijd tegen kanker. door de chemo wordt ze kaal en koopt ze steeds nieuwe pruiken en die geeft ze een eigen ''persoonlijkheid'

18. Ellen291982

daar ben ik een tijd terug eens aan begonnen. Moet maar eens weer oppakken, want het was wel een mooi boek.

19. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ook ik heb net een boek uit die ik met jullie wil delen.

Mannen, geld & chocola van menna van praag.

Aan het begin van dit verhaal baalt Maya, de hoofdpersoon, van haar leven, maar ze weet niet wat ze eraan moet doen. Ze zit gevangen in angst, twijfel en negatieve gedachten en denkt niet dat ze ooit van het leven zal kunnen genieten. Dan ontmoet ze een reeks bijzondere mensen die haar laten kennismaken met een aantal geheimen van het geluk. Met hun hulp vindt Maya de moed en de passie om zelf vreugde in haar leven te brengen.
    Maar in het begin zit Maya nog steeds vast in zelfmedelijkden. Dat voelt misschien ongemakkelijk, vooral als je jezelf af en toe hard aanpakt en zeer hoge eisen aan jezelf stelt. Mogelijk bekijk je Maya met een zekere ergenis en veroordeel je haar omdat ze er zo in blijft hangen, net zoals je dergelijke fouten bij jezelf wellicht afkeurt. Maar als je Maya volgt op haar zoektocht, leer je vanzelf lief te zijn voor jezelf. En als je Maya begint te accepteren en waarderen, en meeleeft met haar problemen, kun je ook jezelf onvoorwaardelijk leren liefhebben. En natuurlijk, onvoorwaardelijke liefde is een van de diepste, meest essentiële sleutels tot het geluk.

20. Kolaa

Kolaa Lid

26 okt 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    The Time Traveler's Wife van Audrey Niffenegger.

De vrouw van de tijdreiziger is het verhaal van Clare, een studente kunstgeschiedenis, en Henry, een avontuurlijke bibliothecaris. Ze leerden elkaar kennen toen Clare zes was en Henry zesendertig, en trouwden toen Clare drieëntwintig was en Henry eenendertig. Onmogelijk, maar waar: zonder dat hij er iets aan kan doen verplaatst Henry zich door de tijd, vooral op voor hem emotioneel zware momenten. Samen met zijn grote liefde Clare probeert Henry uit alle macht een leven te leiden zoals ieder ander. Dat dit alles bedreigd wordt door iets wat hij niet kan voorkomen maakt dit ontroerende verhaal onvergetelijk.

zo een mooi, lief verhaal.

Deel Deze Pagina