dit boek raad ik aan omdat....

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

heh ik heb de 3 boeken hier liggen (in het engels) als ik er neit zoveel geld had uitgegeven hadden van mij part al in de kliko gelegen ;)

Door dat twilight fangirl gedoe er om heen werd ik er echt scheitziek van ben spontaan gestopt met lezen van het eerste boek (had ze alle3 al aangeschaft) omdat een vriendin van mij er ook heel erg gek van was en zei dat ik het ook wel leuk zou vinden)

Nou ik VOND het leuk tot dat fangirl gedoe er omheen losbrak ja toen was ik er klaar mee ;)

ik zelf hou wel van de boeken van Christine Feehan (de Dark series dan) (zijn zover ik weet alleen in het engels) Die boeken gaan ook over vampieren enz, zit ook humor in, en ook wel erotische momenten, wat wel leuk geschreven is, je moet er van houden, zijn echt van die roman boeken =D

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Giltje, waarom stoppen met lezen? Je vond het zelf goed zeg je? Laat dan die pubertjes maar gillen, maakt toch niet uit! Daar heb ik me zelf niet aan gestoord hoor ;)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als je boeken leuk vind dan vind je ze toch gewoon leuk? Het gaat mij om de verhalen maar mij zul je ook niet op een fansite vinden of voor de deur van een hotel voor een handtekening hoor.
    De verhalen trekken mij aan en vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat je het dan niet meer leuk zou vinden om de hype die eromheen is ( maar dat is mijn mening ;))

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Heb de twilight boeken gekocht omdat ik zoveel positiefs hoorde. Ben een ontzettende alleslezer en lees heel veel en heel divers (1 boek per week), maar wat vond ik deze boeken langdradig!!....pffff het is dat ik ze zelf gekocht had maar anders was ik ook gestopt

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb een paar van jullie tips gereserveerd bij de bieb want ze waren uitgeleend (goh wat verrassend hahaha).

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier ook een boekenfanaat!

Leuke boeken:

Ken je me nog? - Sophie Kinsella
    Wat spook jij uit? - Sophie Kinsella
    Ik heb alle boeken van Sophie en vind ze super!
    Jill Mansell is ook wel leuk, lekker luchtig.

Verder:
    Baby Baby - S.E. Phillips
    Nummer twintig - Karyn Bosnak
    Dollar prinses is ook inderdaad erg leuk!
    Verder heb ik ook Dagboek van een bezeten bruik + maffe moeder in spé gelezen, leuk!
    Hoogblond - Kathleen Flynn-Hui
    Het babycircus & De adoptie optie - Sinead Moriarty
    Jetlag - Emily Barr
    Ook in mijn favourietenlijst heb ik de boeken van Heleen van Royen, Esther Verhoef en Simone vd Vlugt. Alleen de laatste 2 schrijven meer thrillers.
    En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, ik lees behoorlijk veel en heb al een aardige boekenkast vol :)

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb net het familliedrama in zoetermeer uit, confronterend boek.

8. Ellen291982

ja sophie kinsella is leukkkkk:D ik heb nu de dollarprinses liggen

ik heb net de andere vrouw van Lucy dawson gelezen erg leuk!
    heb net ook het boek het ex-complex van Jane Moore gelezen
    heb nog de personal shopper liggen van Carmen Reid, De dollar prinses en Aupairanoia. Nog heel wat te lezen dus:)

9. Ellen291982

ken ik niet, waar gaat dat precies over?

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Een man vermoord zijn vrouw en kinderen omdat hij een afspraakje heeft met een poolse (via internet ontmoet) en hij nergens anders heen kan en zijn vrouw en kinderen dus in de weglopen.

Beschrijving

Zoetermeer werd in maart 2005 opgeschikt door een luguber familiedrama. Richard H. leidde een dubbelleven, vermoordde zijn vrouw en twee kinderen en gaf hen als vermist op. Een boek over de achtergronden en impact (ook na vijf jaar) van dit drama.

Pas na twee weken werd Richard H. ontmaskerd en werden de slachtoffers in een kuil in het bos gevonden. Hij kreeg twintig jaar gevangenisstraf plus tbs met dwangverpleging.

Aan de hand van tien interviews met de naastbetrokkenen wordt vijf jaar later teruggeblikt. Aan het woord komen onder anderen de moeder van Claudia, haar zus, een tante, de rechercheur, de burgemeester, haar beste vriendin, het hoofd van de school waar Claudia lesgaf, haar buurvrouw en de pastoor. Ze vertellen over alles wat er in de dagen van de verdwijning en moord gebeurde en maken duidelijk hoe groot de gevolgen van dit drama ook vijf jaar later zijn. De geïnterviewden kijken verder dan de krantenkoppen uit 2005 en proberen inzicht te geven in de achtergronden en impact van een familiedrama.

Leo Fijen is in contact gekomen én gebleven met de betrokkenen bij dit drama door zijn werk als eindredacteur en presentator van het RKK/KRO tv-programma Kruispunt. Vijf jaar later mag hij hun verhaal optekenen.

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ben een medisch boek aan het lezen.

12. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Alle boeken van jill Mansell.

Zijn hele leuke chicklits..

13. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik nu een gastouder leerboek,pff ben het nu al zat!

14. namya

namya Niet meer actief

heb het meteen besteld op bol.com

bedankt

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    bloemen op zolder
    heet deel 2 niet bloemen in de wind?
    zo moooi he die boeken van virginia andrews

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

op aanrader van jullie toch maar twilight geleend bij de bieb, ben die avond pas om half 3 naar bed gegaan, ik kon hem gewoon niet meer weg leggen! super!!
    gisteren de film maar gekocht, en ben nu in 2 aan het lezen. 3 ligt ook al te wachten, ben helemaal blij :)

17. Writer

Writer Niet meer actief

oh dat zou goed kunnen , ik had eerste deel gekocht bij bruna voor 3,50:D en volgens mij waren er toen ook andere delen maar wou eerst kijken of dat wat was , later ging ik terug waren ze allemaal weg hellas ;) , idd zoooo mooie boek

18. Ellen291982

klinkt erg mooi! gaat op mijn lijst.

Heb nu een aantal boeken uit van mijn lijstje! Gaat best snel met lezen nu:)
    Ben weer helemaal in de leesmood:D

19. Tink

Tink Niet meer actief

Ik lees graag detectives, ben nu in het 3e deel van Stieg Larsson bezig. Ik vind 'm geweldig, de boeken zitten erg goed in elkaar. Je moet wel echt bij deel 1 beginnen trouwens, het verhaal loopt door.
    Verder heb ik net Camilla Läckberg ontdekt, ook een Zweedse detectiveschrijfster en ook erg goed vind ik.

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Joepie! Eens je eraan begint ben je helemaal verkocht he :)
    deel 4 is nu trouwens ook in het NL beschikbaar!

Deel Deze Pagina