Ik ben nu OPEN aan het lezen van André Agassi. Bijna 500 pagina's, dus ik ben even zoet. Nu net 130 pagina's gelezen, ik ben onder de indruk.. Heftige levensverhaal, heftige jeugd, dat raakt.
mijn man is nu in deel 1 begonnen, die vind het ook leuk zei hij. Erg populair die boeken op het moment.
Word als ik me goed herinner verfilmt. Met Julia Robberts als ik het goed heb. Pin me er niet op vast !
heb m net gekocht. vriend neemt vanavond new moon film mee, die werkt om de hoek bij saturn, scheelt toch 5 euro vergeleken met de frs hier. moet alleen van mezelf eerst t huis schoonmaken voordat ik weer ga lezen, anders komt t er nooit van.. dus ben snel weg!
Komt een vrouw bij de dokter van Kluun En ik vind die andere boeken ook leuk van hoe heet ze ook al weer.. uhmm Maria Mosterd?
ja die zijn idd mooi echte mannen eten geen kaas en ik stond laatst voor een poppenkraam (van de moeder) deze laatste wil ik nog lezen. Kluun is heel mooi ook de opvolger van het boek. Ik heb helemaal zin om een boek van csi te lezen, kijk de serie en ben weer helemaal verslaafd haha!
ik heb net het boek de gelukkige huisvrouw gekocht ik zag de voorstukjes van de film en werd toch wel nieuwsgierig als ik het boek uit heb ga ik de film kijken
benieuwd wat je ervan vind, ik mag die heleen niet, dus zou ook haar boek niet pakken, maar wie weet is hij leuk, hoor het graag als je hem uit bent.
Lelijk van constance briscoe Heb hier nu het vervolg liggen, ben benieuwd moet er nog in beginnen (die heet de lelijkheid voorbij) Vond het verhaal van de deventer moordzaak ook erg interresant, en van die malloot in Oostenrijk.. fritzel? De bottenvrouw, over massagraven in bosnie, ook indruk wekkend. laatst gelezen,de vakantie van sarah (weet niet meer van wie) was ook erg grappig, ging over een meid, die zwaar verslaafd was, maar dat zelf toch echt niet vond, ze gaat naar een afkick kliniek, omdat ze denkt dat ze daar sterren vind enz enz, maar was wel grappig. (geen waargebeurd verhaal) Mijn ex mijn stalker, over een vrouw die al jaren gestalkt word, vond ik ook indruk wekkend.. Uhm, nog 10 titels? haha
Dat heb ik ook met Virginia Andrews.. Ik ben vooral weg van de Ruby serie.. Heb 1 keer zelfs m'n eindstation gemist omdat ik helemaal in m'n boek zat en vergat uit te stappen 'Ik wil een vent!' en 'Lipstick & luiers' zijn lekkere chicklits, zeker als je net moeder bent geworden!
Ja, klopt! Jammer dat de schrijver overleden is, vlak voordat het eerste boek uitkwam, hij heeft dus zelf het succes niet meer meegemaakt. Er stond laatst een artikel over Larsson in de Volkskrant, er schijnt nog een deels afgemaakt 4e boek in zijn computer te zitten, alleen nu moeten zijn vriendin en zijn familie nog uitvechten of en hoe het kan worden uitgegeven... ik hoop maar van wel Deel 3 wordt inmiddels spannender en spannender, ik kan het soms echt niet wegleggen.
Bij ons in de bieb hebben ze een apart kastje met waargebeurde verhalen, daar staan allemaal dit soort dingen in!
Geen idee, dat zal er best mee te maken hebben. Ik heb de films overigens nog niet gezien maar ook die zijn goed, vertelde een vriendin (ook Larsson-fan) me.
Klopt bij ons ook.. Las laatst een verhaal over een vrouw uit afrika, over besnijdenis enzo, was ook erg heftig.. (weet alleen de titel niet meer) De lelijkheid voorbij, is ook een aanrader In een dag uit (maar das geen uit zondering haha)
Vooral hilarisch als je zwanger bent... Bevrucht, bekentenissen van een aanstaande moeder door Rebecca Eckler... Ben nu het vervolg aan het lezen, ook erg leuk, Uitgeteld! Het leven met een mini-dictator...