afgelopen week 2 boeken gelezen vond ze beide erg goed 1. papa's kleine meid woont op straat 2 man is stoer vrouw is h**r (over loverboys)
@elena die zijn idd erg leuk. die heb ik ook allemaal gelezen toen ik zwanger was. @claudianoa komt ook op mijn lijst vooral die over de loverboys spreekt me aan. Ik heb net aupairanoia uit! superleuk boek, je blijft erin lezen. Gan nu in de dollarprinses beginnen!
Dit was echt zo'n boek dat ik niet weg kon leggen en het jammer vond dat ik hem uit had. een heel mooi boek!
Bloemen op zolder. er zijn 5 delen van. echt spannend van een meisje dat op zolder woond.... geweldige boekken.. zijn wel al ouder,je kunt ze 2 hand kopen op bol.com
Bij de titel moest ik direct denken aan de millenium trilogie van Stieg Larsson. Zóóó ontzettend goed engaaf om te lezen, zit gewoon enorm goed in elkaar! Maar je zoekt chicklits begreep ik na je verhaal te lezen... tja boeken van Jill Manssel zijn erg leuk en ik las vorige week een boek vanMelissa Nathan (vergeet het maar). Zij schreef maar drie boeken maar ik wil best de andere 2 ook nog lezen, best een leuke schrijfster, jammer dat ze zo jong overleden is (en dat bedoel ik niet vervelend, tuurlijk ook erg naar voor fam enz. maar ook jammer dat ze niet meer boeken heeft vind ik!) Tja ik heb een brede keus qua boeken, hou van thrillers en chicklits en alles wat ertussen zit... Hoop dta je dr iets aan hebt
Zit nu net wat terug te lezen, Stieg heb je al eerder gehad als optie! Zeker erg bekent de laatste tijd die boeken van hem! Omdat ze gewoon ook zo goed zijn.
Na mij over de weerstand van de twilight saga heen te hebben gezet (vond het zoveel op de HP-rage lijken) heb ik ze dan toch allemaal gelezen en vond ik van de serie "morgenrood" veruit het beste deel! Nu ga ik over the egde lezen.
vooral chicklits ja. die lees ik graag, maar als iemand een goede thriller of waargebeurd verhaal weet is het ook goed. naar die melissa nathan ga ik kijken dank je wel.
Ik hou van waargebeurde verhalen en heb mijn kast er vol mee staan ;D Fatwa Sultana ( Over het leven van een Arabische prinses , erg mooi en indrukwekkend) Ik had geen naam van Dave Pelzer ( zeer heftig boek )