Tuurlijk doet zoiets pijn, maar ze zijn het niet waard om je rot over te voelen! Je bent hartstikke goed bezig meid, ga zo door!
ik had dus echt wel even duidelijk gemaakt dat zij dus altijd afbelde he!! trek je er niks van aan,jij doet het op eigen kracht YOU GO GIRL!!!!
Echt super knap van je, hoe je bezig bent. Je mag zoooo trots zijn op jezelf! Geweldig! Je bent een voorbeeld voor velen!
ik heb een doel misschien scheelt dat we willen heel graag voor een 2e gaan heb veel complicaties gehad in de 1e zwangerschap
Wat een klote opmerkingen zeg! Je moet het gewoon op je eigen manier doen en zo lang je afvalt, is het goed toch? Je zit op de goede weg en doet gewoon hard je best dus ik heb echt respect voor je. Ik doe overigens modifast nu om er vooral even het ritme in te krijgen van 3 maaltijden en twee tussendoortjes, dit helpt voor mij enorm veel..
Ik vind het heel erg knap van je dat je dit zelf voor elkaar gekregen hebt! En dat die vriendin nu dan even afvalt,dat houdt ze niet vol hoor. En ik zou gewoon naar ze toe gaan (waar haar man bij is) en dan zeggen dat het je niet lekker zit vooral omdat ze zelf dus elke keer afbelde. kijken of ze dan toegeeft. doet ze dat niet dan zou ik er klaar mee zijn. Maar jij bent i.i.g goed bezig!