Irritante samsung advetentie

Discussie in 'Over deze site' gestart door humptydumpty, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik wil even klagen over die samsung advertentie die sinds kort op zp staat. Hij is beeldvullend en laat zich bijna niet wegklikken op mn ipad. Telkens als ik op het kruisje klik, wordt ik doorgesluisd naar een pagina van Samsung. :x Ik snap dat jullie adverteerders nodig hebben, maar dit soort advertenties maken zp voor mij steeds onaantrekkelijker. Erg jammer. :(

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Beste humptydumpty,

Ben je op dat moment ingelogd? Verwijder voor de zekerheid eventjes je cookies, internet bestanden en geschiedenis.
    Een dergelijke reclame, zou (zeker als je bent ingelogd) niet meer getoond mogen worden.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

3. minon

minon Niet meer actief

bij mij is dit ook. Ook als je ingelogt bent verschijnt hij steeds in beeld op de ipad. En helaas niet maar een keer. Cookies etc verwijderen heeft geen enkel nut.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik dacht dat de termijn van die grote reclames over was, maar niet dus?????

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb helemaal nergens last van en nooit reclame.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Hoi,

De code die een dergelijke banner zo kunnen genereren wordt niet gebruikt wanneer je bent ingelogd. Waarschijnlijk wordt de code uit de cache van je device geladen. Probeer de website gegevens en geschiedenis te wissen. En op je ipad ook onder geavanceerd de website data.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

7. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn iPad was laatst gecrasht en moest hem uitschakelen. Na inschakelen moest ik opnieuw inloggen en zag ik die banner. Na inloggen nooit meer gezien gelukkig!

Deel Deze Pagina