Ik zou nooit in het voortgezet onderwijs gaan werken, want ‘al die pubers..’ Drie keer raden waar ik docent ben..
Ik zou nooit mijn haar laten verven als ik grijs zou worden want dat hoorde erbij en ik moest geen troep in mijn haar. Nu ik met 32 jaar al een hele grijze pluk haar heb, ben ik toch wel hard op weg naar een kappersafspraak want ik vind mezelf veel te jong voor grijs haar.
Zelfs mijn oma zei laatst: "goh je wordt al wel grijs he" (ben 31..). Ik wil eigenlijk het grijs meer laten opvallen als statement omdat het redelijk aan 1 kant zit en ik het soms ook wel stoer vindt, alleen nog geen manier gevonden om dat te doen (zonder verf). Mijn vrouw noemt me "Silver fox" . Iemand anders die ik ken die laat trouwens highlights zetten, dan valt het grijs vooral minder op door de andere lichte plukjes.
Was ik even blij met 2 meiden. Hoefde ik tenminste niet langs de lijn te staan op zaterdag.... 3x raden wat ik 5 jaar lang heb gedaan... Al sjouwend met een baby/peuter. En dan nog gerust 3 kwartier rijden omdat er weinig meiden elftallen in die leeftijd waren Ik zou nooit gaan werken als ik kinderen had. Je dumpt je kind toch niet bij vreemden! Je wilt toch zelf kinderen! Mijn beste beslissing ooit: blijven werken. Wat hebben de meiden het super gehad op het kinderdagverblijf, 3 dagen in de week. De jongste was zelfs met regelmaat in tranen als het weekend was en ze 2 dagen niet "mocht". En ik ben echt veel leuker als ik een paar keer per week uit de Jip en Janneketaal ben....
Toen ik zwanger was van Ies zei C; ‘jij blijft wel werken hoor. En IK neem ouderschapsverlof op.’ Zo geschiedde. Ik ben 10x een betere mama voor de kinderen als ik werk. Ik was het in mijn verlof ook al goed zat om met de caissière van de Jumbo het enige volwassen gesprek per dag te hebben. Bij wijze van dan hè. Als je tbm bent, dan is het weer anders denk ik. Ik begon ook eerder dan gepland was na m’n verlof en collega’s die op kraambezoek kwamen, namen casussen mee of ik werd gewoon gebeld.
Ik ben ook veel leuker als ik mag werken. Merk wel dat nu ik op het schoolplein sta en dus af en toe een normale conversatie heb met een andere volwassene dan mn man, ik het wel beter trek als ik bijv 3 weken vakantie heb. (Ja ik plan mn vakantie gedeeltelijk buiten de schoolvakanties om, heerlijk!)
Herkenbaar! Toen was het er af en toe eentje. Ik heb heel donker haar van mezelf en draag het in een schuine pony dus het valt ook echt heel erg op. Ik vraag me dan alleen af wanneer je stopt met kleuren van je haar haha. Ooit moet je het dan in een keer naar grijs/wit laten verven of uit laten groeien
Zo verbaasde ik me ook altijd er over dat bij Ikea de hoogslapers e.d. dichtgetimmerd waren. Je zegt toch gewoon dat kinderen niet mogen klimmen? En dan luisteren ze gewoon. Ik zou echt van die kinderen kregen die zich altijd en eeuwig voorbeeldig gedragen want dan heb je helemaal zelf in de hand. Whahaha
Ik kende een aantal mensen met 2 kinderen met groter leeftijdsverschil. Ik dacht dat ga ik nooit doen. Kan ik weer opnieuw beginnen... hafijn een paar jaar later... 2e dochter erbij en 8 jaar leeftijdsverschil En bevalt prima
Wandelen met mijn baby om haar in slaap te laten vallen. Ze ligt as we speak naast me in de buggy te slapen
Ik ben Indiase dus grijze haren vallen ook heel erg op Als je nou mooi grijs wordt, zoals ik weleens bij vrouwen zie, dan is het niet zo ‘erg’ maar ik heb hier en daar een toefje en lijk wel een weerwolf als ik bijna weer naar de kapper moet
Carrière maken (want eerste kind op m’n 18e) Hertrouwen (and then HE happened) Een zesde kind (en daar twee jaar lang bloed zweet en tranen voor over hebben, want HIJ) En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar wat doen ze er op? Hier ook loedermoeder aangeschaft tegen mn ooit zo sterke principes in, maar mwah. Ze spelen er weinig mee..
Misschien als ze wat ouder zijn. Vroeger deden de kinderen er weinig mee, inmiddels zitten ze veel te robloxen bijvoorbeeld.
Kinder Youtube voor de jongste en de oudste speelt oa roblox erop en stickman. Maar kijkt ook op kinder youtube