Knap is als iemand binnen een jaar of 2 jaar vloeiend een taal spreekt. Het is niet zo knap als iemand een gesprekje kan houden na 8 jaar
Ga anders een keer met C mee naar de bakker als we in Zuid Frankrijk zijn Moet je zien hoe knap je bent
Maar je man woont niet al jaren in Frankrijk hè ongetwijfeld dat als hij wel al jaren in Frankrijk zou wonen hij wel brood kan kopen hoor
O ja. Nog eentje van mezelf. Ik zou nooit een relatie beginnen met een man die al kinderen heeft en veeeeellll ouder is dan ik. Oké, ik zei er ook nog bij dat hij niet donker mocht zijn qua huid. Maar die eerste 2; tadaaaaa
Mijn kind achter YouTube parkeren als we uit eten zijn.... Echt de oudste was altijd lief. De jongste breekt letterlijk de boel af.
Aahh ja netflix en YouTube zouden t hier ook goed doen. Ergens heb k de illusie nog dat ik wellicht van die tablet nog iets leerzaams kan maken maar misch moet ik dat idee laten gaan
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoor, dus je hoeft het niet te delen : hoeveel jaar schelen jullie, dan?
Herkenbaar Ik beperk het wel tot max 1 shirtje met Paw Patrol/Frozen/Spiderman/Peppa/whatever, per seizoen want ik vind het zo vreselijk, haha
Volgens anderen wel, maar ik ben dermate perfectionistisch dat ik mezelf alleen 'goed' vind als ik de taal perfect beheers. Voorlopig staat alleen Engels op dat lijstje, maar ik kan me in het Frans wel prima redden (moet ook wel, aangezien hier waar wij wonen echt niemand buiten de grens spreekt en mijn vriend ook echt alleen maar Engels spreekt zoals het een goede Brit betaamt)...
Ik zou noooooit gaan kamperen. Nou daar zit ik nu dan hoor op de camping in mijn vouwwagen en i love it!
Mijn kinderen hebben best goed Engels geleerd van YouTube. De jongens keken veel Minecraft filmpjes in het Engels en midi heeft op die manier zelfs Engels leren lezen. Mini kijkt regelmatig numberblocks, die kon eerder tot 10 tellen in het Engels dan in het Nederlands. Dus ik houd stellig vol dat YouTube nu heeft Ik heb ook geprobeerd ze te overtuigen om in het Frans of Duits filmpjes te gaan kijken, maar dat is nog niet gelukt.
ah dus het kijken van die stomme Engelse en Duitse filmpjes van games gaat ze dus wat brengen? Fijn om te weten