even kwijt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytje, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Vanmorgen liep ik met mijn dochter op de arm en gleed ik uit! Ik ben zo geschrokken. Uit eflex heb ik mijn dochter beschermd, maar in mij zit ook een klein mensje. Ik hoop dat het geen gevaar opgeleverd heeft!
    Ik moet dit gewoon even kwijt, omdat ik zo geschrokken ben!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Dat is inderdaad schrikken, :(

Ik weet niet hoe je gevallen bent, maar de kleintjes liggen nu nog heel erg beschermd in je baarmoeder.

Maar als je het niet vertrouwd, of gewoon even bevestiging wilt dat alles goed is, zou ik even bellen met de VK.

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik ben op mijn billenrug gevallen, achter over dus!

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    De baby ligt nu nog beschermd achter je schaambeen en het vruchtwater heeft de klap vast grotendeels opgevangen. Ik ben verder in de zw. schap nog van de trap gevallen, gelukkig niet op mn buik en het gaat allemaal hartstikke goed met mn kleintje. Dus probeer je er niet teveel zorgen om te maken.

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    bedankt voor jullie reacties! Ik heb lleen overal spierpijn en blauwe billen! ik hoop ook dat alles goed gaat, en heb nog geen krampen of iets dergelijs gehad. Misschien een voordeel dat je op je kont valt en niet op je buik. Ik ben wel iets gerust, maar eerst het hartje enzo horen dan pas kan ik echt gerust zijn

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Als je resusfactor negatief is, zou ik even contact opnemen met de vk of gyn. Ondanks dat je kleintje goed beschermd zit, kan een val wel heeeeel soms een klein scheurtje geven aan de placenta. Het bloed van jouw en de kleine komt dan bij elkaar wat afbraak doet aan de rode bloedlichaampjes van je kleintje.

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Anders bel de VK ff en vraag of ze heel eventjes willen kijken.. Als je je daardoor weer minder zorgen gaat maken is het dat wel waard lijkt me zo

8. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb de volgende dag heel veel spierpijn gehad! Verder eigenlijk geen last. Mijn bloedgroep is positief! Gelukkig maar! edankt nog voor julliereacties! Erg blij mee!

Deel Deze Pagina