Heeft er iemand nog leuke ideeen om de papa te vertellen dat die papa gaat worden. Alle ideeen zijn welkom. Heb er zelf wel al 1 maar ben benieuwd hoe jullie het gaan doen of gedaan hebben.
Uit blijdschap heb ik mijn vriend zo die zwangerschapstest onder zijn neus geduwd...dus niet echt iets spannends hihi! Hopelijk kan jij iets leukers bedenken Liefs, misspuma
ik had een speen gekocht waarop stond "papa is the best"...toen hij het uitpakte wist hij genoeg ...daarna de pos. test gegeven .... hij was helemaal in de wolken
ik heb samen met m'n hub getest, dus hij wist 't al! maar heb 'm vantevoren 'n boekje over baby's gegeven, met 'n paar newborn-sokjes. tijdens m'n zwangerschap nog 'n boekje "tips voor de aanstaande papa" en "papa-pasta" met vaderdag.
wat is jouw idee dan kareltje?? ik ben ook wel benieuwd. Wil het hem ook op een leuke manier gaan vertellen..
Nou, wij zijn nog volop bezig! Maar als het zover is denk ik dat het toch het leukst is om samen te testen. Tenminste dat zou ik doen. Voor de dames die zelluf willen testen, heb ik wel een leuk ideetje. Je kunt ook een foto maken van je buik met een vraagteken erop geschilder. Deze foto print je uit op A1 formaat. Deze levensgrote foto hang je vervolgens op in de woonkamer/ eetkamer (whatever...), met kaarsjes erbij en onder het genot van een etentje genieten jullie van het kleine wondertje wat jullie verwachten.... Tja, kan het niet romantischer maken. Groetjes.....Danielle
hoi hoi ik heb een paar terug toen ik een jaar of 13 was een fles gekocht samen met een viendin met koeienvlekken (toen was ik helemaal gek van koeien) en ik dacht die moet ik hebben voor later dus die pak ik dan in en die geef ik dan en een paar babysokjes erbij dat lijkt me wel geinig ik hoop dat ie het leuk vind heel veel liefs samantha
Dat boek van Kluun is echt heel erg grappig. Heel herkenbaar als je wat verder in de zwangerschap zit. Echt een aanrader, ik denk dat je het bij bol.com wel kan bestellen maar een boekhandel heeft het misschien ook en kan het anders ook bestellen.
Het is zeker te krijgen bij bol.com (10) Maar ook bij de Bruna of andere boekenwinkel. Ikk kreeg de kolder in me kop om te testen precies toen mijn mannetje in het buitenland zat/zit. Vanavond komt hij thuis, ik wilde het persé niet door de telefoon vertellen. Groetjesss Cellie.
En Cellie???? Hoe reageerde je mannetje?? En hoe heb je het hem nu verteld? Ben benieuwd hoor!!! Liefs Mispoes.