Ik vind ze niet heel erg aflopen, maar oplopen doen ze ook zeker niet. Ik hoop natuurlijk voor je dat het toch goed zit, maar ik vind het er niet erg hoopgevend uit zien.
Dit zijn de testen van maandag tot en met vrijdag dus elke dag getest... En ik heb zelf ook twee miskramen gehad vandaar dat ik ook goed weet hoe zo iets werkt... Ik vind het erg spannend en hoop echt dat het goed komt maar ik heb zelf door die testen een rot gevoel... Eigenlijk nog meer door die clear blue daar is het allemaal mee begonnen. Ik heb nu geen testen meer maar ga morgen even halen (bescherm ik mezelf ook weer beetje anders ga ik morgen ochtend weer testen) en dan zondag testen hou jullie op de hoogte Alle meiden super bedankt voor de reacties...
Ik snap heel goed dat je door test, zou ik zelf ook doen Ik ga heel hard voor je duimen dat ie over 2 dagen toch opgelopen is!
Dat is precies de reden dat ik deze zwangerschap geen geld verspild heb aan de dure clearblue. Als de 2)3 weken niet verschijnt maakt t je ontzettend onzeker terwijl dat nog niks hoeft te zeggen. Probeer tussen het testen telkens een dag te laten zitten en uiteindelijk de testen te laten voor wat t is. Het maakt je onrustig en je hebt geen invloed over t verloop. Ik hoop echt voor je dat je gevoel niet juist is...
ik vind ze zeker niet lichter worden, maar ook niet overtuigend donkerder de ervaringen (zowel goede als slechte) die de dames hier hebben zeggen niets over jou. het blijft nog onzeker de komende tijd. een test is een middel om zwangerschap vast te stellen, een test kan niet zeggen of het goed of slecht gaat aflopen. hopelijk krijg je snel goed nieuws. ik had bij mijn oudste zoontje een super vage test 4 dagen na nod ik heb toen past getest omdat mijn ongi niet doorzette . het bleef bij bruin. mijn zoontje is nu bijna 7 jaar. bij mijn laatste zwangerschap knalde de streep van de test af , dit is uiteindelijk een missed abortion geworden. een leeg vruchtzakje gezien bij de eerste echo , toen was ik 8 weken.
Ik wil je alleen ff een digitale knuffel geven ! En heel sterkte wensen met de onzekerheid meid ! X x
Dit verdien je niet!!! het gevoel alleen al verdien je niet! Je behoort te stuiteren van geluk met de zekerheid dat alles goed gaat! Helaas bepaald de natuur dat. Ik ga erg voor je duimen meis! Gun het je zo!
Je zegt dat je elke dag hebt getest van maandag t/m vrijdag. Dan kan het heel goed kloppen dat ze niet oplopen. Hcg verdubbeld zich ongeveer elke 48 uur. Aks je dan elke dag test blijven de streepjes vrijwel hetzelfde. Mocht je perse willen testen laat er dan eens elke keer een dag tussen. Ik wens je veel sterkte en hoop dat de zwangerschap toch goed gaat verlopen.
Ik vind het er ook prima uitzien hoor, misschien zat je nog voor je nod met die testen. knaltesten geven ook geen garantie. Ik duim op een plakkerd voor je
Nee niet getest vandaag meiden... Denk alleen dat het niet goed gaat ik heb vreselijke buikpijn nog geen bloed. Echt ik kan alleen maar huilen pfff hoezo gebeurt dit toch ? Nog een kindje is zo welkom !! Ik ben er echt ziek van maar weet je als het dan zo is laat het dan maar nu mis gaan ik ben op van de zenuwen en wij gaan donderdag op vakantie... Het id gewoon zo oneerlijk pff... Dit wordt gewoon de derde keer dat het mis gaat en ik dacht echt oke ik heb een gezonde zoon op de wereld gezet me cyclus is enigszins stabiel voor mij doen (geen pieken van 60 dagen zeg maar) en spontaan zwanger dit moet zo zijn het is ons gegund... Blijkbaar niet... Ik wil niet negatief doen maar ik herken dit echt van de tweede miskraam die ik heb gehad. De eerste was een MA achteraf liepen de testen niet op maar je bent nog een beetje naïef want je bent eindelijk zwanger. De tweede keer kwam heel spontaan ineens bloed dag later buikpijn. En dat gevoel in mijn rug en buik heb ik nu en niet dat gevoel die ik van mijn zoon had dat was meer trekkend , dit voelt als ini mini weeën om het maar zo uit te leggen. Ik ga even slapen zit er echt door heen..
Heel veel sterkte pluisje. Ik snap dat je er doorheen zit. Kun je misschien deze week nog terecht bij de verloskundige voor een echo of bloedonderzoek ? Misschien krijg je dan wat duidelijkheid. Heel veel sterkte en knuffels!