Ik kek in een topic waar ik schreef vanavond en zag in eens een andere banner bij jouw. Dikke knuffel verdriet mag hoor lieverd. Wie weet maak je het nog een keer mee spontaan en hoop met je dat het dan goed gaat.
Lief van jullie meiden. Het geeft echt veel steun zo op het forum. Echt super bedankt. Ik heb net mijn hele huis schoon gemaakt ( is een soort tik van mij , zodra ik in een dipje zit trek ik mezelf terug en ga ik poetsen). Ben nu weer beetje rustig. Het is gewoon oneerlijk
Graag gedaan daar zijn we voor om elkaar te steunen , we hebben allemaal de zelfde wens en weten daarom hoe je voelt. Mijn huis moet ook nog gestofzuigd worden iets voor jouw ? Wij hebben vakantie Zonder gekheid schrijf vooral van je af kan goed werken. Ik wil het ook nog wel eens maar krijg niks op papier.
Heee pluisjee. Ik ken je nog van toen we samen voor een 1e gingen.. Wat naar dat het zo is afgelopen! Sterkte en ik hoop dat je snel wel zwanger bent en blijft!
Sterkte pluisjee, ik hoop dat je ondanks deze zware tegenslag toch een beetje kunt genieten van je vakantie. En ik hoop ook dat het snel weer mag lukken en dat alles goed mag gaan!