Hooii dames, ik weet het echt niet meer vanaf donderdag aan het testen en had toen een licht streepje maar opzich wel te zien, nu test ik elke dag met de kv 2v5 maar ze worden gewoon echt niet donkerder! voelde me echt zwanger maar ga nu aan me zelf twijfelen pff morgen me NOD dag wat denken jullie? vanochtend ook een clearblue digital gedaan maae jullie raden het al Niet zwanger, maja dacht probeer is een andere test! maar weet ook dat die veel meet hcg nodig hebt! wat denken jlie kan ik nog hoop hebben of had dit allang opgelopen moeten zijn?
Na 4 dagen had hij allang opgelopen moeten zijn, hcg verdubbeld om de 2-3 dagen. Staat de streep er al met 5 minuten? Is hij wel roze? Welke cb heb je gedaan (met of zonder indicator?) Ben je zeker van je eisprong (tempen of ovutesten? Heb je een foto van je testen?
het streepje is echt licht roze en hij stond er wel binnen 5 min heb nu goed de tijd in de gaten gehouden naar 4 min kwam die ongeveer, het is echt geen penstreep maar weel heel licht, moeilijk om op de foto te zetten! ga zo wel ff kijken! heb van clear blue digital 3 stuks gedaan niet zwanger of wel zwanger! Me ei heb ik 27 december gehad heb ovulatietesten gebruikt en heb me ei gevoelt! en pff dacht echt dat het raak was!
Je hebt dus die zonder indicator gedaan en die heeft idd meer hcg nodig dan de kv. Maar je ei op 27 dec betekent dat je vandaag op je nod zit en dus 14 dpo. Hij had dan echt wel duidelijker moeten zijn. Grote kans dat het wellicht een biochemische zwangerschap is.
Dan gaat er tijdens het innestelen iets niet goed. Hierdoor komt er al iets hcg vrij (wat weer stopt en dus niet toeneemt). En dit veroorzaakt op gevoelige testen zoals de kv vage streepjes die niet oplopen. Een minder gevoelige test geeft dan gewoon negatief aan. Je wordt dan een paar daagjes later ongesteld. Tis dus geen miskraam want het is nooit (volledig) ingenesteld. Ik zie wel iets op de testen maar kan het zeker geen roze streep noemen.
Meid ik heb precies hetzelfde: lichte streepjes die ze ook hier op t forum zagen, me zwanger voelen maar de streepjes lopen niet op. Ik verwacht dinsdag m'n ongi en ga uit van een foutje bij de innesteling. Balen maar als t een goede zs was dan lopen de testjes op.
Ik had exact hetzelfde vorige maand. Al met al een week vage lijntjes en uiteindelijk een paar dagen over tijd ongesteld geworden!
pfff wat kan je jezelf dan gek maken zeg pfff! alles draait dan gewoon daarom om die paar streepjes! idd kan nu dan maar beter wachten tot ik ongesteld wordt! en dan zien we het wel! heb al genoeg uitgegeven aan die testen haha!
Hier ook al testen voorbij gekomen waarvan ik afgelopen week dacht er is een streepje.. helaas zie je het op een foto niet zo goed, terwijl jij in het echt hem wel ziet..ik hoop dat je snel zekerheid hebt, dit is zo ook niet fijn..
pff jaa idd hoop ook snel op duidelijkheid testen morgen gewoon door! als ik nu alle testen op een rij heb lijkt hij toch iets duidelijker maar zo lastig op foto's te zien! pff wordt gek van mezelf haha ook omdat we het zo graag willen een leuk broertje of zusje voor onze kleine knul!
hey meis Nou vanmorgen leek ik weer iets te zien maar ik heb hem weg gegooid, hier een bruin sliertje gespot dus ik wacht het af.. ik blijf je even volgen
oohh jaaa das jammer! nou hopen dat het niet doorzet! hier nog geen 1 teken van menstruatie dus ook afwachten!
Zie idd wel een licht streepje spanner hoor Al getest vandaag? hopelijk heb je snel meer duidelijkheid