Dit gaat niet goed...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sweetdreams, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Is ook absoluut geen goede bewoording van me. Excuses! Weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen maar je begrijp me misschien wel.

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik wil morgen nog graag een early predictor doen op advies van @Elizia. Maar ik zag 3 verschillende predictors. Early, Express en Early Express...welke moet ik dan hebben?

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Maar waarom dan, je bent toch gewoon zwanger??

4. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Nou ja, advies... Dat is wat ik zou doen haha

Het is de Predictor Early die je moet hebben, maar het is geen goedkope test.

Het lijkt mij gewoon fijn om een test te hebben met een mooi strak lijntje en ik ben erg benieuwd naar hoe het lijntje van die test eruit gaat zien (dan kan ik evt. ook met mijn eigen testen vergelijken als je dat wilt), maar je moet voor jezelf bepalen of je het echt waard vindt hoor. Misschien is t het beste voor nu om er idd gewoon echt in te geloven dat je zwanger bent en vooral dat het goed zit en daar proberen je rust in te vinden voor dit moment. En dan hooguit morgen of overmorgen alleen nog die cb digi te doen.

5. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dat is toch niet zo vreemd en ook wel duidelijk als je het hele topic gelezen hebt?

Kv 2v5 is niet meer wat ie geweest is en geeft vaak geen mooie duidelijke resultaten meer. De Predictor Early is op dit moment een van de betrouwbaarste testen en zijn gewoon van hele goede kwaliteit.

6. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Maar de testen zijn hartstikke duidelijk vanaf nod. Ik heb bij mn miskramen meer knaltesten gehad dan zij nu heeft, dus wat heeft t voor zin om nu door te blijven testen? Een streep is toch een streep?

Loetje85, Neeltje1985 en Muzieknootje vinden dit leuk.
  7. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dat van een streep is een streep is wel wat kort door de bocht vind ik zelf, maar je hebt wel gelijk dat haar laatste testen mooi duidelijk zijn. Daarom zei ik ook al dat ze natuurljk zelf moet bepalen of ze het t waard vindt om ook nog een Predictor Early te doen. Dat is gewoon wat ik zelf zou doen, die blijft ook mooi als je ‘m wilt bewaren.

8. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik vind mijn tests na 3 maanden ook nog prima bewaard gebleven. Als ze maar op een donkere plek bewaard worden.

Bijgevoegde bestanden:

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  9. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Hij loopt nu toch weer mooi op

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Tja, onzekerheid.

11. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik heb em gedaan net...hij is aant doorlopen. Ben benieuwd. Wat is dr mis met die Early + Express dan? Die is iets goedkoper.

Elizia vindt dit leuk.
  12. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hmm...niet echt een knaller

Bijgevoegde bestanden:

13. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Met de Express heb ik geen ervaring, maar denk dat ie minder gevoelig is? Dat is toch die test die zo snel resultaat geeft?

14. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Is dat nou de Early of de Express?

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Early

16. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Hmm dan vind ik m ook licht ja. Sorry, ik weet het ook niet meer, had verwacht dat ie echt (bijna) zou knallen. Ik zou toch een bloedtest willen moet ik eerlijk zeggen, alleen die kan qua HCG waarden echt duidelijkheid geven.

17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hmm vind ik niet nodig zolang kruidvat wel zo reageert en oploopt. Zoals al gezegd, ik stop er mee. Heb nog 1 kv test liggen. Misschien voor morgen, anders zaterdag en dan houd ik het voor gezien en probeer ik het los te laten

Thnx voor je feedback

Elizia vindt dit leuk.
  18. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw

Hoop voor je dat hij mooi blijft oplopen. Sommige maken toch meer hcg aan dan anderen. Laat je het weten wanneer je de echo bevestiging hebt gehad?

Ik wil je toch wel feliciteren alvast

19. dingetje81

dingetje81 Actief lid

21 nov 2011
    166
    186
    43
    Om te beginnen @sweetdreams ik begrijp best wel wat je bedoelt. Het is beter om even terug te gaan naar jezelf en heel even wat afstand te nemen van het forum. Ik merk dat je bewijsdrang hebt naar jezelf en naar mensen hier, maar schattebout je testen zijn positief en wat ik laatst ook al eens heb geschreven; je bent zwanger!!! Het is gelukt!!! Het eventuele verloop ervan is niet op 20 testen te trekken, ze kunnen allemaal oplopen en nog mis gaan. Ook heeft het geen zin om zoals @Elizia zegt een test te doen zodat zij hem kan vergelijken met haar testen, want iedereen scheidt HCG op n andere manier uit, de test is op n ander tijdstip/wel niet met ochtendurine genomen blablabla enz. Dus leg dat naast je neer. Met de test meer die je neemt maak je jezelf momenteel nog meer onzeker dus laat het hele testen even zijn en probeer er van te genieten. Die onzekerheid is normaal, die heeft iedereen waar het al eens mis is gegaan (of iemand die hierover heeft gelezen) nou eenmaal. Dat hoort helaas bij het zwanger zijn. Je krijgt geen zekerheid en hoe meer jij jezelf opfokt, hoe slechter het is voor je kindje en jou. Laat het aub los, ook alle goedbedoelde adviezen hier en probeer aub er van te genieten, want als het mis zou gaan houdt je er echt alleen maar negatieve ervaringen aan over en dat gunt je hier niemand.

Succes meid, ik blijf mee duimen

Nerotje, Olliebol, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Thnx! Zulke berichten heb ik af en toe nodig. Jullie horen van me zodra er nieuws is.

dingetje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina