Nou dames, hier even update.. Vanochtend bloed bij afvegen. Niet rood maar wel helder. Ongesteldheidsgevoel stond ik mee op en dit keer was dat waar. Ik schrok erg maar voelde ook als bevestiging en opluchting. Dit voelde vanaf het begin niet goed. Ik heb geen testen meer in huis en ga ze vandaag ook niet halen. Zometeen zet het niet door en heb ik een nog donkerdere test en ben ik nog onzekerder. Ik hoop ergens dat het wel flink door zet dan ben ik minder bang voor een bbz. Morgen bel ik de vk.
Sweetdreams ik heb 10 weken lang bloedverlies gehad. Het hoeft niet meteen einde verhaal te zijn hoor. Ik duim voor je!!!
@sweetdreams ik volg je berichten al even. En ik las net toevallig dat ze mooi opgelopen waren. Was eeg blij voor je, en nu lees ik dit ohhh... wel typisch dat je je al onzeker voelt vanaf het begin. Mijn vriendin had dat toen ook zo. Kan natuurlijk zijn wat zara75 zegt dat je gewoon bloed afveegt tijdens je zwangerschap. Zijn zoveel vrouwen die dat meemaken, laten we hopen dat het goed gaat. Succes meid x
Ik heb in mn hele zwangerschappen nog nooit een druppel bloed gezien. Maar het is los hier. Flinke krampen en veel bloed.
@sweetdreams ohhh lees je bericht nu net dus toch verkeerd afgelopen helaas heeel veel sterkte meid.. ook hier had ik het gevoel dat het mis zou gaan omdat testen niet goed opliepen.. sinds gister ook met afvegen bloed en ene keer is het meer dan de andere keer en vannacht had ik wel veel bloedverlies dus kijk wel hoe het loopt heb geen krampen verder..
Ja, dat wel maar dat was vrijdag voor het laatst. Daarna niet meer getest. Jij sterkte met de onzekerheid.
Hè, bah, wat vreselijk kl... zeg. Ik had zo voor je gehoopt dat het goed zat. Onwijs veel sterkte gewenst!
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Er heeft iig wat gezeten. Ben wel wat menstruatiepijn gewend maar dit is wel next level. Ben echt opgelucht dat het niet bij een veegje is gebleven.