Wat naar meis. Wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu. Als het dan toch een miskraam moet worden dan liever nu. Heel veel sterkte!
Hier 2x een enorm taai grijzig slijmerig vel verloren voorafgaand aan enooorme buikpijn. Nu aardig rustig en wat oud bloed. Ben benieuwd of het dan nu stopt of het gewoon een menstruatie wordt. Voel me nu wel leeg en verdrietig maar komt goed.
Wat ontzettend naar, ik gunde het je zo en geloofde er echt in na je laatste testen. Aan de andere kant heel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Heel veel sterkte x!
Veel sterkte! Wat verdrietig zeg.. Ik voelde mij ook altijd het verdrietigst op het moment dat HCG aan het dalen was, als die weer negatief was voelde ik me altijd weer beter. Hoop dat de verhoogde vruchtbaarheid na miskraam ook voor jou op gaat!
Ik had een aantal vragen gesteld in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/hoe-lost-lichaam-een-vroege-miskraam-op.665818/#post-21044688 Weet jij hier antwoord op aangezien je het al vaker hebt meegemaakt? *helaas*. Ik moet zo voor rest vd dag weg en ik wil gewoon een tampon in. Ik haat maandverband. En ik heb morgenochtend een zwemtraining.
Maandverband is beter, wat ik weet is dat een tampon ervoor zorgt dat niet alles goed schoonbloed. En aangezien je nu echt stolsels ken verliezen ken je die beter niet tegenhouden wegens infectie gevaar. En zo ken je beter ook in de gaten houden hoeveel en wat je verliest. Zwemmen werd mij ook afgeraden wegens infectie gevaar. Het is toch een wond werd mij verteld in het ziekenhuis. Hopelijk heb je er wat aan, sterkte
Nou het eerste check-testje gedaan. Had hem toch op zn minst wat lichter verwacht. Zal je zien dat ik zo iemand ben die weken er over doet om het kleine beetje hcg wat ik had weg te werken. Ik wil gewoon door. Of kan je gewoon een eisprong krijgen als je nog hcg in je lijft hebt?
Pin mij er niet op vast maar volgens mij kun je geen eisprong krijgen als je nog hcg in je lichaam hebt
Ik zou het wel even in de gaten houden en als het bloeden is gestopt alsnog een echo laten doen. Dan weet je of alles leeg is of niet, of nog eens een test om te kijken of ze iig wel aflopen. Er kan altijd wat blijven hangen en je test is nog best donker. Maar ik weet ook dat iedereen hcg op een ander tempo afbreekt.. Dit is niet bedoeld om valse hoop te geven, meer een bedoeld als een pas goed op jezelf. Hou t gewoon nog even goed in de gaten en heel veel sterkte!!