Ja, ik heb de vk even gebeld. Als de test volgende week maandag nog niet veel lichter of negatief is moet ik bellen en gaan ze even kijken. Of als ik daarvoor ineens weer veel meer buikpijn en/of bloedverlies krijg, ook. Dus komt goed maar bedankt voor het meedenken.
Ik heb globaal alles gelezen en ik leefde zo met je mee. Wat je zelf al zei, het was net een soap. En dan zo een naar einde! Wou even reageren om je heel veel sterkte te wensen!! Knuffel
Veel sterkte!! En rustig aan! (Na mijn MK met 6wk had ik 3 weken later nog hele lichte streepjes op de zw testen. Gebloed van 24-05 tm 01-06 en daarna kreeg ik de eerste menstruatie weer op 3 juli, dus het kan best ff duren.)
Ben ik weer met mn gezemel. Gister weer een testje gedaan en ik vind hem eerder donkerder dan lichter. Dacht ik opgelucht adem te kunnen halen en weer door te kunnen, zit ik met het volgende probleem. Ben gewoon bang dat er wat is blijven zitten ofzo. Heb nog steeds zere borsten en gister en vandaag ook hele dag door misselijk terwijl ik dat nog niet was geweest. Ik kon het prima een plekje geven en was er nuchter onder maar nu ik me misselijk ga voelen, vind ik het alleen maar vervelender worden. Wie stelt me beetje gerust. Bovenste is van eergister, onderste van gister
Vriendin van me heeft ook miskramen gehad en bij haar ik jongste kreeg ze ook grote bloeding met stolsels. Tochbis daar een gezonde dochter uit voort gekomen. Misschien toch een echo vragen bij de vk of gyn.
Dan zou ik zeker de vk bellen om te vragen of je toch een echo mag krijgen omdat je gewoon enorm bang bent dat er iets achter is gebleven! Gewoon om jezelf gerust te stellen, want je ongerustheid is volledig te begrijpen!
Ik had maandag al gebeld omdat ik toen had getest. Ik had minstens verwacht dat de test toen al iets lichter zou zijn geweest omdat het zo pril is. Ik had vrijdag voor het laatst getest dus ik dacht ze zouden zaterdag en zondag al wel lichter zijn geweest en dan maandag nog lichter. Maar niks van dat. Ze zijn toen dat de test a.s. maandag wel lichter/negatief moest zijn en anders moest ik bellen. Voel me zon zeur als ik nu alweer bel.
Ja kan zeker maar geloof ik bijna niet. Ik vond dat er al vrij veel uit kwam voor 5 weken zwangerschap. Kan bijna niet geloven dat daar iets "goeds" is blijven zitten.
Ik zie hier wel vaker testen van vmk die bijna tot niet oplopen of juist al aflopen en dan gaat het mis. Ik vind mn testen zo donker voor 3 dagen na zo'n vroege miskraam.
Ik heb met 6 weken een bloeding gehad met stolsels.. dacht dat t voorbij was maar de dame zit er nog steeds.. of had ik dat al gezegd? Sorry vergeet soms wat ik in welk topic plaats. Daarom zei ik van de week ook, hou het goed in de gaten!
Wat naar zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt Ik zou gewoon even bellen naar de VK. Je zou nu 24 dpo zijn toch? Dus 5+3 weken. Mogelijk is er toch nog wat achtergebleven, of zit de zwangerschap toch niet op de juiste plek. Een goede zwangerschap denk ik dat onwaarschijnlijk is, daarvoor zijn de testen echt heel licht voor de termijn. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, sterkte!
Wil je er ook zeker niet in twijfel Mee brengen hoor maar er is zeker nig kans. Zij dacht ook met zekerheid aan weer een MK. Lat het vooral goed nakijken en een zeur ben je niet hoor, dat zal geen een vk zeggen
Vooropgesteld: ik ben jou wat dit betreft: wil ook niet ‘irritant’ doen. Maar ik probeer mezelf altijd te zeggen: dit is hun werk, daar worden ze voor betaald en het maakt eigenlijk niet uit wat ze van je vinden. Waarschijnlijk denken ze: wat vervelend dat ze zich zo rot voelt, laten we dr helpen. Maar heel misschien (maar wrslk niet): wat een zeur! Laten we de helpen om van het gezeur af te zijn. In beiden gevallen missie geslaagd. Je hoeft geen bff’s te worden dus het maakt eigenlijk niks uit.
Sorry voor t late antwoord (geen melding gekregen): Ik had dezelfde test 5 dagen na mijn laatste miskraam. En na 1 week nog een licht (geen tuur) streepje. Toch week erna (dag 15) mijn ei gevoeld (dus denk gesprongen). Bij mijn eerste 2 vroege miskramen gewone cyclusduur van 26 dagen gehad en nu deze maand dus 28 dagen. Dus als je ovu testen gebruikt gewoon gaan testen als nog weg is en anders gewoon op je vruchtbare dagen gezellig maken en dan tot 1 week erna ofzo... Verder liefst geen tampons. VK inlichten is wel fijn dan checken ze over 1 of 1.5 week of alles schoon is. Veel sterkte meid!
Nou ik zou zeker even bellen hoor.... kan dat t even duurt voor HCG uit lichaam is maar kan ook dat er - nog een rest zit - het geen miskraam is (of misschien 1 van een tweeling ofzo) -buitenbaarmoederlijk is (Maar denk dat je dan minder bloed zou verliezen hoor) Alleen vervelende is met 5 weken dat ze nog niets weten. In je baarmoeder zie je dan nog niets. Dus uitsluitsel krijg je dan pas volgende week Met een echo
Bedankt iedereen! Ik ga morgen even nieuwe testen kopen en dan nog even keer testen. Mocht hij dan nog hetzelfde zijn of donkerder ga ik de vk bellen. Bloedverlies was gisteravond en vanochtend bijna gestopt, alleen nog maar oud bruin, maar heb sinds paar uur weer wat steken linksonderin mn buik en sindsdien weer rood bloed met wat kleine stolsels dus mn lichaam is hopelijk gewoon nog aan het "opruimen".