Lastig hoor meid, die onzekerheid. Hopelijk weet je snel hoe en wst en ben je snel zwanger van een plakbaby. Knuffel!
Ja het kan wel echt even duren voordat t Hcg uit je lichaam is hoor. Afgelopen maand liep hij bij mij 5 dagen na begin echt rode bloedverlies (met verkies van soort vruchtzakje pas terug). Hopelijk pakt je lichaam het gewoon goed op en heb je nu je ongesteldheid erachteraan om t maar zo te zeggen.... En dan kun je tenminste weer verder. En dan hopelijk ook snel weer zwanger van een plakker.
Hoi meid, Wat heftig. Kan me voorstellen dat je dit erg frustrerend vind. Zou maandag nog eens testen en dan eventueel bellen. In tussentijd goed in de gaten houden dat je geen koorts krijgt. Wanneer dat wel het geval is, dan moet je meteen bellen. Succes!
Weer flink misselijk. Bloedverlies schommelt beetje. Nu weer heel oud bruin en soms ineens weer helderrood. Maar vooral bij afvegen, het haalt mn maandverbandje niet zeg maar. Ga vanmiddag misschien nog even testen kopen. Hoop toch zo dat hij in ieder geval iets afloopt.
Ja ik ook. Ik was ook wel altijd misselijk ook bij t bloedverlies. Alsof ik ook misselijk werd van dalende hormonen ofzo. Dikke knuffel en hopelijk snel duidelijkheid.
Ik heb toch even vk gebeld. Mag morgenmiddag voor echo. Ze vond mn toenemende misselijkheid ook wel vreemd. Was voor dinsdag nog geen seconde misselijk geweest en nu al 3 dagen.
Wat zegt je test vandaag? Bij mij liep mijn test ook niet gelijk af. Maar bleef nog ongeveer drie dagen knallen terwijl het bloedverlies al wel begonnen was.
Hmm...net getest. Is eigenlijk nog hetzelfde. Heel misschien iets lichter maar vindk lastig vergelijken verse test met 2 dagen ouden test. Vind kv testen altijd nog zo bijkleuren. Had je ook zo'n vroege miskraam?
Plaats die van vandaag eens?? We kunnen hem hier vergelijken met de verse test die je eergisteren geplaatst had
Owja...die had ik hier geplaatst. Heb hem niet meer op mn telefoon staan namelijk. Heb hem al even vergeleken en hij is echt lichter. Hoe blij kan een mens zijn met een lichtere test Baal nu weer een beetje dat ik nu naar de vk moet voor een echo met mn paniekhoofd.
1 x rond 5 weken en 1 x rond de 8 weken..is echt niet leuk, maar het kan goed komen (zie onderschrift).. Hopelijk ruimt je lichaam zelf alles op en kun je gauw weer verder voor een nieuwe ronde!