Kan ik me zó voorstellen. Wat een stress nu zeg. Ik hoop dat je snel terecht kan, en dat het met een sisser afloopt! Sterkte
Ja snap ik, bbz hebben is zeeeeeker niet fijn. Gelukkig zitten ze er nu bovenop en ben je in goede handen
Oh nee wat een stress zeg.... ook nog steeds bloedverlies nu? Hoop dat het gewoon trage afloop van hcg is.... Dikke knuffel. Duim voor je meid.
Nee, sinds vrijdag niks meer. Voelde me sindsdien ook supergoed in mn vel. De vk zag vrijdag nog wel wat baarmoederslijmvlies waarvan ze dacht dat ik dat nog wel ging verliezen maar is niet gebeurd. Ik hoop dat dat de boosdoener is of idd trage afbouw. Test is wel de lichtste van allemaal na de vmk.
Heb je nog wat van de gynacoloog gehoord? Heb je nog getest vandaag? Ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Erg veel sterkte.
Ik heb morgenmiddag een afspraak bij de gyn. Ik zal jullie op de hoogte houden. Ja, vandaag getest, nog steeds zelfde.
Hier weer beginnen te bloeden. Ben er blij mee. De vk zei vrijdag dat er nog wat baarmoederslijmvlies zat wat er nog wel uit zou komen maar het bloeden was toen al gestopt. Dus ben er nu eigenlijk wel blij mee. Er zat dus waarschijnlijk toch nog wat.
Weer echo gehad en overal gekeken maar zag er rustig en goed uit. Toen hcg geprikt en zouden morgenochtend bellen maar ze belden net al. Hcg was nog maar 49 dus denk dat het met bloedverlies van vandaag toch flink is gaan zakken. Moet nu volgende vrijdag voor zekerheid nog keer prikken.
Heb ik eindelijk goed nieuws en duidelijkheid, voel ik me vandaag zo verschrikkelijk rot. Zou ik weer door kunnen, wil ik het liefst de hele dag onder een dekentje liggen huilen. Volgens mij beginnen de 3 weken spanning mij op te breken.
Wees maar extra lief voor jezelf vandaag. Het zijn ook slopende weken geweest. Sterkte en een dikke knuffel!
Och meid dat is toch ook logisch met zulke spanningen de afgelopen weken! Een miskraam is al niet niets en dan al helemaal als het zo lang duurt en zo onduidelijk blijft! Hoop dat je je inmiddels weer iets beter voelt!