Apart inderdaad. Je bent nu net 4 weken ook sommige testen nu pas en zijn blij met zown testje.. je kan het ook anders en positief bekijken. Zolang je niet ongesteld bent toch..
Ik was ook geen fan van de action. Ik zou gewoon doortesten met kruidvat, anders kan je weer niet vergelijken en dat is precies wat je wel wil doen. Wat k*t dat de huisarts niet mee wil gaan in het bloedprikken zeg!
Echt letterlijk en figuurlijk aflopende zaak.. Ik hoop dat het snel nog minder wordt en ik snel mn iets verlate ongi dan krijg. Hopelijk gaat het vermeerderd vruchtbaar na een vmk ook bij ons op.
Dikke knuffel meid. Heb het ook ooit meegemaakt, is gewoon ontzettend naar. Neem een paar dagen om het een plekje te geven, en dan weer vol goede moed de nieuwe ronde in. Ik had 3 weken na mijn vroege miskraam weer een positieve test in handen. Hopelijk is jullie hetzelfde gegund. Zijn jullie al lang bezig?
Al 2,5 jaar zonder AC. Niet supergericht bezig want wil liefst natuur zn werk laten doen. Gewoon zoals het kwam zo kwam het. Deze maand toch maar eens ovu-testen gaan gebruiken en wat gerichter te werk gaan.
Oh wat vervelend zeg. Maar die verhoogde vruchtbaarheid was bij ons wel zo: na mn eerste miskraam na 6 weken weer positieve test en vorige maand na 3 weken alweer....
Ik hoop het. Vind het ook wel fijner om iets meer te weten hoe en wat. Het kan bijna niet anders dan dat ik vandaag 15 dpo zit maar vind mn 1e test van 9 dpo nog steeds extreem donker. Is bijna mn donkerste test. Ik wil graag een beetje zekerheid. Al krijg je dat nooit maar dmv ovu-testen zit je er zelden heel ver naast. Ben alleen nog bang voor een bbz. Juist omdat ik zo vroeg hcg aanmaakte.
Tjah een bbz kan altijd maar dan had ik m toch ook oplopend verwacht....en gezien hij lijkt wat af te loprn zal het wel vanzelf afkomen (ook al zit ie op de foute plek).
Mss je zorgen eens voorleggen aan je VK? Zijn kan mss je huisarts aansporen juist wel even bloed af te nemen en dan na 3 dagen nogmaals. Sterkte iig!
Wat jammer dat je ha niet mee wilt werken. Ik had trouwens gewoon een bloed test geëist, maar zo ben ik. Vind de ha wel erg makkelijk denken.
Hier was het geen goed teken dat de testen niet opliepen.... helaas. Sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Had ik zeker gedaan als de test van vandaag weer hetzelfde was geweest. Nu die echt lichter lijkt/is, ga ik nog ff doortesten.
Sterkte meid, zie er inderdaad niet heel positief uit Ik had het vorige ronde ook, zwanger maar de testen liepen niet op, uiteindelijk een vmk met 5+3. Nu de volgende ronde meteen weer zwanger, hoop dat het voor jou ook zo snel mag gaan!! Ovu testen kunnen wel handig zijn, zeker omdat je cyclus nu een beetje van slag kan zijn en je eitje bijvoorbeeld later kan springen dan normaal. Dikke knuffel vanaf hier in ieder geval!
Aflopende testen waren bij mij helaas geen goed teken... Bbz geeft pas echt problemen als het vruchtje groeit, en maakt bij mijn weten wel gewoon hcg aan. Dus in die zin hoop ik dat je snel ongi wordt. En dan over 4 weken een knaller van een test! En over 9 maanden een gezonde mooie baby in je armen!