Ik hoop op een klein wonder en dat het toch gewoon goed zit... Duim heel hard voor je. Heb je nog getest vandaag?
Ik had trouwens vergelijkbare testen in de ronde voor deze zwangerschap en ook nog een positieve clearblue digi op 12 dpo. Maar op 14 dpo was het streepje ineens bijna niet meer te zien en later die dag werd ik ongesteld. MAAR de ronde erna ben ik dus zwanger geworden (en gebleven), dus ik hoop heel erg dat dat dan bij jou ook gaat gebeuren als het nu mis gaat...
Ja, heb net getest. Hij is weer donkerder. Hoe maak je de mens gek?! Ff een gedachte he? Zou ik zwanger kunnen zijn geweest van 2 vruchtjes ivm vrij veel hcg voor 9 dpo en dat 1 het niet heeft gehaald? Is maar een gedachte hoor. Ik ben er ondertussen vrij nuchter onder. Zal zo even foto maken.
Hij is idd een stuk donkerder. lastig zeg. Hoop roch op een plakker voor je. Misschien dat de vk daar meer uitleg over kan geven over de verschillen in hcg. Succes
Hier 1 zonder flits. Ik heb trouwens alle testen verder weggegooid dus meer vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
Die is wel het donkerst van allemaal volgens mij toch? Het zou mij ook niet verbazen als het aan de kwaliteit van de testen ligt... Had je al een clearblue digital gedaan? En ben ook benieuwd wat voor streepje je krijgt als je een Predictor Early doet...
Het is wel duidelijk dat de testen van Kruidvat niet meer zulke knaltesten geven. Ik ga jou gewoon feliciteren hoor, ik vind hem er prima uitzien, er is oploop.
Het kan geen slecht doosje zijn geweest. Al mn testen komen van 2 verschillende kruidvatwinkels en ook nog online . Ik heb vorige week al een cb digitale gedaan. Die was positief.
Ik had begrepen dat die mooiere cq duidelijkere streepjes zouden geven, maar pin me er niet aan vast. @RoGiJuLi dit weet jij vast beter... Ik heb alleen ervaring met Kruidvat ( en die schijnen nu minder goed te zijn dan toen ik met mijn dochter testte, ruim 4 jaar geleden) en een test die ik bij de apotheek gekocht heb ( hun huismerk geloof ik) En dan natuurlijk die digi, met weekindicator, die mocht niet ontbreken...
Ik snap je gedachtengang, maar aan hcg kun je niet opmaken of het 1 of 2 vruchtjes zijn. Ik had bv bij 4 weken behoorlijk hoog hcg gehalte, maar er had zich maar 1 van de 2 ingenesteld.
fijn dat deze test toch donkerder is ik zou contact opnemen met een vk mogelijk kan je een vergoede echo krijgen? of kan zei je een beetje gerust stellen.
Hmmm...hou het denk toch maar bij 1 test. Er zou dan toch in de loop vd tijd meer oploop moeten zijn/komen, mocht het dan echt trage opbouw zijn. Hou zelf nog steeds rekening met slechte afloop