Dit gaat weer fout....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lizzy1, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1

Lizzy1 Lid

12 apr 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Hoi Minimuis, dit is de tweede keer dat het mis gaat. De eerste was een EUG, dat is bij deze nog bevestigd, nog uitgesloten. Volgende week moet ik terug voor nog een echo om te kijken of alles schoon is

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hè gats, wat akelig meid. Heel veel sterkte.

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi lizzy wat vervelend dat het nu al voor de 2de keer mis is. Ik weet helaas wat het is als het mis gaat. Hebben ze voorgesteld om onderzoeken te doen weet namelijk niet of ze een bbz meerekenen heb zelf in het begin geen bbz gehad. Ik wil je nogmaals sterkte wensen met het verwerken.

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wat rot meid!! :( heel veel sterkte

5. Lizzy1

Lizzy1 Lid

12 apr 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Het is gisteren ook echt op gang gekomen zeg maar, dus met lichaam is druk bezig om het 'op te lossen' (vreselijke zin). Mijn huisarts heeft al aangegeven dat we eerst even dit af gaan wachten, volgende week vrijdag de echo om te kijken of alles 'schoon' is. Daarna gaan we rond de tafel zitten om te kijken hoe nu verder. Ik moet zeggen dat ik echt geluk heb met mijn huisarts. Ze is echt begaan en zegt bereid te zijn met me mee te denken. Dat geeft me weer een beetje hoop...

En voor nu... ik weet het even niet. Je ziet vaak verhalen waarin meiden meteen weer aantellen na een miskraam dus eigenlijk wil ik geen kans missen maar van de andere kant.... mijn vriend en ik gaan 30 mei op vakantie, misschien wil ik toch even wachten tot daarna... twijfels, twijfels, twijfels.... Mijn lieve vriend heeft al aangegeven dat we niets gaan foreceren als ik er nog niet klaar voor ben, dus wat dat betreft heb ik geen druk zeg maar....

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wil je heel veel sterkte wensen!
    Kijk goed of jij/jullie er lichamelijk maar vooral ook weer geestelijk voor klaar zijn.
    Fijne vakantie alvast.

Deel Deze Pagina