Dames kom even aub..traan..

Discussie in 'Miskraam' gestart door waterroosje, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanmorgen wakker geworden met bruin verlies..daarna werd het steeds roder en roder en nu met zwarte stolsels..en gepaart met wat buikpijn..traan..dit zal me twede miskraam worden...hoop op een wonder echt een wonder waarom gebeurd mij dit waarom..weet dat er erge dingen zijn..maar ik was er zo blij mee. veel sterkte gewenst voor de andere dames die dit ook hebben meegemaakt..

ALsje helder rood bloed heb met solsels is toch altijd verkeerd afgelopen?? veel bloedverlies...:(

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Wat balen zeg!!Het HOEFt niet altijd zo te zijn.Je leest je ook geregeld verhalen van vrouwen die bloed verliezen en toch nog zwanger blijken te zijn.Door bijv een tweeling zwangerschap waarvan er eentje het niet gehaald heeft....
    Ik zit een beetje in dezelfde situatie.Ook bloedverlies.Niet bijzonder veel en zonder stolsels,maar toch....

3. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Meiden, wat jammer voor jullie allebei! Het kan inderdaad altijd 2 kanten opgaan, het enige wat je nu kan doen is helaas afwachten (hoe moeilijk het ook is). Veel sterkte in deze onzekere tijd toegewenst!

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hele dikke knuffel voor jullie allebei! Ik hoop dat jullie bij degene horen bij wie het toch goed gaat!!

5. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reactie het ziekenhuisbelde net dat ik morgen mag komen voor een echo..verlies nog steeds veel bloed zo erg dit..me man is er echt helemaal van geschroken is echt onze wens..we waren zo blij..als het zo is heeft het zo moeten zijn de natuur gaat zijn gang..heb nu even geen krampen meer.. wel nog steeds bloedverlies en stolsels..hoe zit het bij jullie nu?

6. JolandavanRijn

10 apr 2012
    69
    0
    0
    Draagdoekconsulent en gezinsmanager!
    Hardegarijp
    Wat vreselijk... Ik hoop voor je dat het meevalt.

Mijn nichtje verloor ook veel bloed en stolsels maar dat was waarschijnlijk ook 1 van een tweeling die het niet gehaald had. Maar de ander heeft het gered en is nu 3.

Heb je de VK al gebeld?

veel sterkte meid..

7. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    hey meid,

ik hoop dat je bij diegen hoort waarbij het kan gebeuren en dat de beeb er nog zit. ik zal voor je duimen.!!
    ik zelf heb tijdens mijn zwangerschap rond dezelfde tijd als jouw ook 1 dag heel veel bloed verloren helderrood met stolsoltjes.. heb lopen huilen als een geak omdat het voor mijn ook einde verhaal was want dit kon niet goed zijn. maar ben nu al 18 weken..
    dus ik ga echt voor je duimen meid!! dikke knuffel

8. Lizzy1

Lizzy1 Lid

12 apr 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, ook bij mij is het mis gegaan. Ik duim voor je dat het bij jou anders is!
    Sterkte! Liefs Liz

9. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb echt heel veel krampen gehad vandaag nu is het minder die pijn wel nog steeds bloed verlies...2 x gewoon dit vind het zo jammer..vraag me af waar het aan ligt kunnen ze dat controleren..

10. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Wat erg voor je meid!
    Ik ben geen dokter maar inmiddels helaas al erg ervaren, en het klinkt wel erg als een miskraam.
    Stolsels, veel bloed verlies en erge krampen betekent vaak niet veel goeds :( Hoe erg ook! Natuurlijk heb je ook altijd 'wonders' en ik hoop van harte dat dat bij jou het geval mag zijn!

Een lekkere warme kruik tegen je buik aan vanavond en voor morgen veel sterkte.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!

12. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ach meis... klinkt niet goed inderdaad.
    Ik hoop echter dat ik er helemaal naast zit!
    Veel succes morgen... hopelijk heb je veel steun aan je partner.

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    klinkt idd niet goed meis.. hoop voor je dat het wel goed zit!! *duim*duim*

14. comr70

comr70 Actief lid

19 feb 2012
    206
    0
    16
    Veel sterkte

15. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    kom net terug van het ziekenhuis me baarmoeder is leeg lijkt of ik alles eruit is..nu zijn ze bang dat ik een bbz heb ik denk zelf niet heb het vrucht opgevangen in een beker..ze hebben bloed geprikt hoop dat het allemaal goed is..laten we hopen snel weer zwanger te mogen zijn..

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel veel sterkte!

17. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb net de uitslag gekregen zwangerschapshormoon is gezakt heel laag en geen bloedarmmoede gelukkig..verlies wel nog veel bloed niet normaal

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh meid, wat kl*te is het he?!! Heel veel sterkte!! Knuf

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hele dikke knuffel!!!!

Mocht je er behoefte aan hebben, er is een april topic in het 'zwanger worden club' gedeelte waar meer meiden zitten die hetzelfde mee hebben gemaakt deze maand!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik wil je heel veel sterkte wensen Waterroosje...

Deel Deze Pagina