Ik vind het lastig want vroeger nooit een indroogstreep gehad maar de afgelopen twee rondes wel....van action was hij zo als je test van kruitvat en roze. Op die van kruitvat zijn ze iets lichter.... Hoop dat je zwanger bent maar ze zijn niet meer zo goed als vroeger.
je doet net of dit standaard voorkomt maar ik heb heel veel testen gedaan en ook langs na afleestijd gestaard maar had als ik niet zwanger was ALTIJD omo witte testen. zou toch ook maar uit gaan van de optie dat je zelf wel zwanger bent. lfs, Dorri
Of er is iets mis met de verlichting van mijn tel maar ik zie 2e streep niet rose maar meer grijs. Maar de rest ziet het wel rose waardoor ik ga twijfelen. Ben benieuwd naar de test van morgen!
Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor meiden! Geen zorgen! Ik bedoelde dit topic echt meer als dat de KV's slecht zijn geworden. En klopt, Dorri, ik bedoel inderdaad dat dit tegenwoordig standaard voorkomt. Helaas wel... Lees hier bijna wekelijks topics van hoopvolle dames die wel 40 felicitaties krijgen op een licht KV-streepje en dan een dag later testen ze omowit. Dat was vroeger echt anders met de KV-testen. Dan was niet zwanger, gewoon een blanco test. Zal er morgen voor de zekerheid nog eentje doen, maar die zal echt blanco zijn.
Nou vorige maand had ik indd een licht roze streepje binnen 5 min. Toch werd ik 2 dagen later ongesteld. Vandaag een test gedaan. Deze was wel omo wit. Veel dames vergeten dat het ook heel vroeg alweer mis kan gaan. En de test dus wel eerst wat hcg in het lichaam gevonden heeft. En ik vind hem ook erg donker. Dus het zou positief kunnen zijn.
Ik vertrouw kv ook niet meer. Heb er steeds streepjes op gehad.. bizar !! Maar deze is wel heel erg duidelijk ! En benieuwd morgen !
Ik ook niet, had ook een overduidelijke roze streep, die middag beetje bloedverlies en de volgende ochtend omo-wit. 5 dagen later weer getest (je gaat toch hopen op een innesteling ofzo) en toen weer een raar streepje na 30 min. dag later weer omo-wit. ben niet de enige van wie ik dat lees hier en denk dat er gewoon een boot slechte kv testen vanuit china hierheen is gevaren helaas
Ik heb ook 1x zo'n grijze 2e streep gehad op 11dpo. Had niet meer getest daarna en was er wel blij om, want 3 dgn later gewoon mijn ms. Heb net op laptop gekeken en jou 2e streepje lijkt mij echt grijs. Wel vervelend dit. Tenzij kruidvat ons een lesje weer leren om te stoppen met vroeg testen:x tis igg niet leuk want jij testte vroeg met een goede reden.
je kunt idd een streepje krijgen voor je NOD wat daarna weer mis kan gaan dat weet toch iedereen? dat is ook het risico van vroeg testen. Ik heb zelf echt heel wat kv 2v5 testen gebruikt en nog nooit licht positief getest als ik niet zwanger was. hoe dan ook ik hoop voor jou natuurlijk gewoon dat je wel zwanger bent! lfs, Dorri
Ik denk dat we echt niet meer voor de nod moeten testen! Ik doe dat nooit maar sinds kort hier en hier doet iedereen het. Dus vandaar ik ook en diep teleurgesteld want gister streepje en vandaag niks..
Ik heb op 3 augustus j.l. ook een valse kv gehad hoor, redelijk te fotograferen binnen de tijd en zelfs roze. achteraf (zie tempkaartje) niet eens eisprong gehad dus echt vals! Ts ik vind de jouwe wel echt heel duidelijk. Schandalig als deze ook vals is. Ik neem aan dat je over 2 dagen mits niet ongesteld nogmaals test? Ben wel nieuwsgierig uiteraard
Hier vanochtend ook een indrooglijntje op de kruidvat (al meerdere keren gehad deze week) en vanochtend ongesteld geworden! Had dit vroeger nooit bij deze testen, echt waardeloos:x
Zoals al gezegd is, ik vind deze echt veel te duidelijk en roze voor een indroger. Persoonlijk denk ik dat dit streepje er na 5 min al stond, kV droogt ontzettend langzaam op. Heb zelf genoeg indroogstreepjes op de kV gehad dus wheet hoe die eruit zien, maar deze is positief hoor!
Jeetje! Dit is zo niet leuk:x Ben zelf gaan twijfelen en heb zojuist weer getest ( ik weet het; ben nog steeds vroeg en kan alsnog mijn ms krijgen). Als er zoveel meiden van die vervelende neppe streepjes krijgen dan zijn die testjes gewoon troep:x
Deze streep is echt roze en duidelijk, dus ben benieuwd naar je test van morgen de "tuur" streepjes waarop gefeliciteerd wordt stellen niks voor vergeleken hiermee. dus voorzichtig gefeliciteerd
gewoon pas testen als je NOD voorbij is als je tenminste weet wanneer deze precies is, scheeld hoop teleurstelling,,,,
Betty hoe gaaf zou het zijn als je nu zwanger bent Ik weet uit ervaring dat kv testen ook lijntjes geven. maar he eerlijk gezegd. Ziet dit er positief uit. dit is zeker geen indroogstreep ik hou je in de gaten.