Dit gebeurt er met een KV-test...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Betty Barclay, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Spannend!

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Jeetje wat spannend meid! Tien maal scheepsrecht ???

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik hoop op een wondertje voor je :)

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Dit is de reden dat er daarom in een gebruiksaanwijzing staat dat je ze na zoveel minuten niet meer als betrouwbaar kan aflezen, volgens mij is dat doorgaans na 4 minuten en niet meer... Wel erg lullig natuurlijk maar ik heb mijn negatieve testen gelijk weggegooid na 10 minuten...

Over een dag eens weer proberen en dan kijken of hij positief is! Ik duim mee voor je

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid wat heftig kun je niet progesteron vragen voor zekerheid en wellicht b12 krijgen?
    Of is niet aangetoond waardoor het misgaat? Wat verdomde heftig joh je bent bezig met zoiets zwaars en bijzonders krijg je dit er nog bovenop bij. .
    Ik kan je geen wijsheid geven maar alleen veel sterkte wensen en zeggen dat ik met je meeleef. Dat jij een kindje mag krijgen, linksom of rechtsom.
    Kus

6. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Wat spannend ben benieuwd naar je foto hoor.;)

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    BB, ik duim. Xx

8. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik ken jouw geschiedenis niet, maar lees natuurlijk je onderschrift en kan je sceptisch zijn hierover erg goed voorstellen.

Daarbij lijkt het mij ook een verwarrende situatie. Eind oktober wordt er een terugplaatsing gedaan bij jullie draagmoeder en nu ben je zelf ook zwanger. Een boel om over na te denken.

Toch hoop ik heel hard voor jullie dat het goed mag gaan.

(Is er een reden gevonden voor die miskramen? Als je niet wil reageren omdat het elders op het forum te lezen is, snap ik dat natuurlijk ook)

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou, het lijkt inmiddels wel wat lichter buiten, maar mijn foto's blijven nog vrij donker.
    Maar goed; hier is ie. Ik kan er niks anders van zeggen dan dat ie niet wit is. Ik zie wel hoe het zich de komende dagen ontwikkelt.

Zit vandaag trouwens op 10 dpo denk ik.

10. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Tuurlijk moet je na een uur niet gaan kijken, maar ze drogen tegenwoordig zoooo langzaam op:(.

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Deze is zeker niet wit, BB!! Jeetje meis, dat is eigenlijk gewoon schrikken of niet? Je zit inderdaad niet voor niks in een draagmoedertraject en nu zomaar dit! Ik duim en hoop heeeel heel heel erg voor je dat dit goed door gaat zetten. Maar ik snap dat je na zoveel tegenslag uitgaat van niet....

12. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nou deze zijn inderdaad niet wit ...

:D

13. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nooit MamaIII, helaas.... In 3 landen onderzocht en ze hebben ooit wel gedacht dat het immunologisch was. Maar heb om die reden 2 zwangerschappen ondersteund met prednison (naast wat ik sowieso al gebruikte; aspirine, progesteron etc.) maar ook dat mocht niet baten. Ze blijven zeggen; geef nooit op, misschien komt het wel een keer goed.
    Nou, ik werd 35 en dacht; ammehoela geef nooit op. Makkelijk praten daar achter je bureau. Dus vandaar dat we het nu met een andere buik proberen. Komende vrijdag notabene is de terugplaatsing al, en dan worden mijn 2 laatste cryo's teruggeplaatst.

14. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje meis, wat een spanning allemaal... Ik hoop zo voor je dat de dingen gaan lopen zoals jij dat wil. Moet je nu, gezien je verleden, zsm naar een gyn? Of is het sowieso afwachten? Op hoeveel dpo wordt je normaal ongesteld?

Ik leef met je mee. Hoop dat het hoe dan ook goed mag gaan. Het lijkt me ook heel moeilijk om nu te kiezen wat je deze maand doet met de terugplaatsing. Als jouw zwangerschap toch goed mag gaan en de terugplaatsing ook, is heel mooi, maar ook ingewikkeld (bedoel dit niet stom!).

Sterkte meis, ik blijf meelezen.

15. Djingo

Djingo Niet meer actief

Jeetje, die foto is echt niet wit hoor!!!
    Wat spannend en wat een wonder.

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jeetje wat bijzonder dit ! En natuurlijk ben je er sceptisch onder.. wat heb je vreselijke dingen moeten doorstaan.. ik leef met je mee !! Moet je nu zsm voor een echo ? Of wat .... medicijnen misschien weer erbij voor zekerheid ? Ik vind dit een heel bijzonder verhaal en blijf je volgen. Deel je het met ons wanneer je meer weet ?

En idd.. stel nou dat dit goed zou gaan... en vrydag ook... dat zou toch wel mega bijzonder zijn. Ik duim dat jullie ook snel een mooi kindje in jullie armen mogen sluiten !

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Inderdaad, zeker niet wit! (Deze ook binnen de tijd?)
    Kan me helemaal voorstellen dat dit verwarrende situatie is! Maar een spontaan wonder is je gegund!
    Ik blijf het wel volgen, spannend :)

18. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend allemaal! als alles goed gaat hebben jullie straks 2kindjes!!!!ik denk wel dat je daar de krant mee haalt zeg maar :)
    Ik wens jullie heel veel succes.

19. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nope, duurde zeker een kwartier.
    Kunnen dus ook 2 indroogstrepen zijn ;)
    Test zo nog even met een ander merk, ben nog altijd geen fan van de KV-testen tegenwoordig.

Ben trouwens 10 dpo vandaag.

20. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Jee Betty, wat een wonderlijk om dit zo ongever samen met je tp te hebben.
    Als ze positief zijn dan hoop ik echt dat deze zwangerschap een andere afloop heeft als de vorige 9 :)

Deel Deze Pagina