Dit gebeurt er met een KV-test...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Betty Barclay, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ik wil zeker geen party pooper zijn, want na het lezen van je verhaal wil ik zo graag dat het je lukt net nu je het opgegeven heb. Maar vind 2e streepje nog steeds grijs:).

Ooh ik hoop zo dat ik gewoon slechte echte ogen heb nu. Wanneer ga je weer testen? Kan je niet snel terecht in het zkh of huisarts voor een bloedtest?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oh jee zeg wat spannend is dit! Ik begrijp je heel goed hoor, ik zou ook heel voorzichtig zijn nu. Maar wat duim ik nu hard voor je!!!!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje, wat een verhaal... Ik blijf erbij dat deze 2 testen positief zijn..

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    De testen van kruidvat hebben tegenwoordig langer nodig om dat streepje te krijgen hoor.. Dus een kwartier is prima! Je bent gewoon zwanger!

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wat spannend, hier op mijn laptop zijn ze in mijn ogen beide roze!

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eerlijk?
    Ze zijn op mijn telefoon echt roze en duidelijk...
    Of het goed gaat is niet te zeggen maar ik denk werkelijk dat je zwanger ben.

7. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Ik blijf erbij, die streepjes zijn niet vals. Ze zijn er en ze zijn gewoon roze. Voor nu ben je waarschijnlijk echt zwanger maar zoals je zelf al aangeeft is zwanger worden niet het probleem. Daarom hoop ik oprecht voor je dat deze zwangerschap blijft en jullie dat geeft waar je al zo lang op hoopt! Ik neem aan dat je met jouw achtergrond op zeer korte termijn bij een Gyn terecht kan voor een echo?! Hoe dan ook veel succes aankomende periode!

Lfs, Dorri

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dus toch niet vals.....
    ik zal heel hard duimen dat het deze keer goed mag gaan, ik snap dat je sceptisch bebt na jouw verleden. Maar als iemand het verdiend na zo'n verleden bij jij her wel.

Overigs op mijn telefoon ook roze hoor ;)

9. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Ik heb alle pagina's gelezen, ik ga blijven mee volgen
    Vind de strepen ook heel erg duidelijk, je hoeft zelfs niet te turen

10. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Jeetje Betty hoe kan het soms toch allemaal lopen. Moet er steeds aandenken dat je wel zwanger bent en dan dus straks na al die jaren misschien ineens 2 kids hebt binnen 10 mnd die je al jaren wilt waarschijnlijk.... Snap je voorzichtigheid en terughoudendheid en is waarschijnlijk ook echt legitiem na zoveel teleurstellingen. Iig heeeeel veel sterkte toegwenst komende dagen want die zullen heel spannend worden lijkt me. Virtuele knuffel!!

11. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik vind deze testen ook echt positief
    Niks grijs maar gewoon roze, wedden dat deze op gaat laat lopen en jij vrijdag geen terug plaatsing heb maar een voorzichtige felicitatie.

12. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Ik hoop het voor je Betty! Wat een verhaal. Ook ik volg je.

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ze heeft sowieso geen terugplaatsing he? Dat gebeurt bij de draagmoeder in de VS ;)

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik hoop voor je dat er een wonder is gebeurt! En als de terugplaatsing dan ook goed gaat, heb je maar mooi 2 wondertjes!

15. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou ik zou zeggen gefeliciteerd ik vind ze allebei roze. Ik begrijp ook heel goed dat je sceptisch bent Door wat je allemaal hebt meegemaakt hoor.ik hoop echt dat het deze keer dan wel goed gaat .Knuffel

16. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Wat bijzonder zou het zijn, maar wat verwarrend en wat spannend. Ben heel erg benieuwd wat je testen de komende dagen doen maar denk toch echt dat je zwanger bent en hoop dan echt dat het deze keer wel goed mag gaan, en hoop ook dat de terugplaatsing slaagt bij de draagmoeder as vrijdag.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Kippenvel hier! Ik hoop zo dat het deze keer wel goed mag gaan! Ik had ht dus fout....nou ik heb het graag fout op deze manier 💗:)

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Tja, wat zal ik er van zeggen. Net een test van Amazon gedaan. Gister was deze spier en spierwit en vandaag LIJK ik in de verte een schaduwtje te ontdekken. Maar echt een streep is t niet te noemen.
    Maar goed; van spierwit naar schaduw zou je vooruitgang kunnen noemen ;)

Morgen weer een dag! Woensdag moet ik pas ongesteld worden dus ik heb nog even om aan te rotzooien met testen.

Bijgevoegde bestanden:

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Je kan er niet omheen ...je hebt positieve testen.

Anders een cb doen?

20. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Ik zie hem ook :)

Spannend

Deel Deze Pagina