Oh meid wat is dit allemaal!!! Kippevel hier zeg! Stel je voor, dat zou toch mega zijn! Ik hou je in de gaten en duim me te pletter!
met een bonzend hart zit ik je topic te lezen. jemig meid, wat kies jij een ultieme vorm van afleiding, andere mensen gaan gewoon sporten of shoppen . ik snap helemaal wat je zegt: als het nu raak is, waarom zou het dan goed blijven gaan? maar ergens zo'n stemmetje in je hoofd die dan denkt: 'stel je voor dat.... ' ik duim me rot voor een succesvolle (dubbele!) terugplaatsing vrijdag, die staat voorop. maar ik blijf je ook volgen hier!
Ook ik heb alles gelezen en mijn duimen draaien overuren! Wat ontzettend spannend! Zou wel heel bijzonder zijn en idd een onderwerp in het nieuws waard. Ik hoop natuurlijk dat de terugplaatsing ook goed verloopt! Ik blijf je volgen
Oh wow.. Ik hoop het zo voor je! Vind het streepje op je test ook te roze om een indroger te zijn eigenlijk, spannend!!
jeetje wat een heftig verhaal zeg, ik volg je al een tijdje maar wat zou het toch mooi zijn als zowel jij als je draagmoeder zwanger zijn en blijven. Het is je zo gegund. Ik blijf duimen als een malle op een goede afloop. Ook blijf ik hier meelezen hou ons vooral op de hoogte. En voor vrijdag duim duim duim (y)
Hoi BB, Ik bid voor jou en je draagmoeder meid! Ik volg je verhaal al even sinds iemand me gekscherend vroeg of ik draagmoeder voor haar wilde zijn als het bij haar niet ging lukken (heeft een aandoening waardoor zwanger worden heel moeilijk kan worden). Ik ben serieus over die vraag gaan denken en zocht info. Daarbij kwam ik jouw verhaal tegen...en nu dit! Ik hoop van harte dat je zwanger bent en dat het deze keer goed mag gaan. En ik hoop dat jouw kindjes bij je draagmoeder gezond groot gaan worden. En dan heb je opeens een heel gezinnetje in 1 jaar Sterkte de komende spannende dagen!!
Jeetje wat spannend. Ik zie op al je testen een streep, ook op de laatste foto! Ik ga je volgen, ben heel benieuwd hoe dit verder gaat!
Meid ik zie de streepjes ook op alle testen, ik duim voor je dat je dit beebje in je buik mag houden en over 8 maanden gezond en wel geboren mag worden, tegelijk met de embryo's die bij je draagmoeder terug geplaatst worden!
ik volg je al vanaf het begin. Hoop zo dat jouw droom uit mag komen! Of dat via jezelf of via draagmoeder is. Of allebei.. het is je gegunt!
Nou dames, ik geloof dat ik toch gelijk had (helaas) Geen Alice in Wonderland-verhaal maar gewoon 2 dagen indroogstrepen. Vandaag 3 merken 100% blanco, waaronder de KV zelf. De vlieger "dat iets voor je nod al mis kan gaan" gaat ook niet op hier, anders zou er nog wel iets vaags te zien zijn geweest op de KV denk ik. Jammer hoor! Zelfs ik liet me een beetje meeslepen door alle enthousiaste reacties hier On the bright side: ik ben weer 2 dagen dichter bij vrijdag!!! Bedankt voor het lieve en oprechte mee-hopen <3
Heel erg jammer!! Maar zo fijn dat er vrijdag een terugplaatsing is! Wij duimen allemaal dat daar een goede plakker bij zit!
Vreemd BB, maar bij mij zijn ze bij vroege miskramen ook direct weg hoor. Maar ik vind dat je nu wel een of twee heel mooie babietjes verdiend hebt, dus ik denk extra aan je vrijdag! Knuff
Jammer!! Ik hoopte hard mee. Wel echt slecht van de kv testen. Ik herken t helaas, de valse strepen die erop kwamen Ik duim heel hard voor vrijdag!! Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen tp en het moment dat je weet dat je draagmoeder zwanger is en dat t dus gelukt is?
De Alice in wonderland story continues want vrijdag gaat hopelijk je droom in vervulling!! En we duimen en hopen gewoon verder met jen mee dat dat wel goed mag gaan!!!