Dit gebeurt er met een KV-test...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Betty Barclay, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Jammer.. Nu op naar vrijdag! Ik ga heel hard voor jullie duimen..

2. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Vrijdag zal 100% lukken. Al jou engeltjes zullen hiervoor zorgen omdat je dit verdient.

Dikke knuffel

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    De embryo's waren 6 dagen oud toen ze ingevroren werden dus die tijd gaat af van het wachten zeg maar. Dus ze gaan er vrijdag in en dan mag ze de vrijdag erop al testen.
    Nog 12 nachtjes en dan weten we waar we staan!

4. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Och Betty wat een rare week en vooral heftig moet je gehad hebben en met alles wat er nog komt. Ik ga vrijdag even aan jullie denken en veel liefde "sturen".

Even praktisch... Ik heb dezelfde ervaring met kv2v5. Staat in mijn topic "wtf". Ook echt geen misselijke strepen maar roze. Maar ook n dag niks en op alle andere testen ook steeds niks. Ik bleef er ook nuchter onder maar door t enthousiasme van anderen ga je toch twijfelen en hopen (die reacties zijn natuurlijk ook super lief en te begrijpen met dat soort foto's). Voor mij geen kruidvat meer volgende maand. Nu wel na exact 14 dgn na eisprong ongesteld en daar ben ik dan alweer blij om ;)

5. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi BB,

Ben een stille meelezer maar wilde toch zeggen hoe bere-spannend ik dit vond...wat een soap..."Goede testen, slechte testen". KV-testen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Het scheelt dat je redelijk nuchter bent en niet meteen de wildste dingen dacht. Vind het wel heel bijzonder om te lezen hoe zoveel mensen met je meeleven, zowel in dit topic als je draagmoeder-topic.
    Gelukkig is er nu duidelijkheid en op naar 31-10! Twee sterke cryo's, dubbel kans.
    Wat zou een tweeling fantastisch zijn! Zeg maar BB dan krijg je er twee ;)
    Heel heel heel veel succes, ik blijf je volgen...ook op je mooie blog.
    Dus 7-11 mag je draagmoeder testen? Ik duim voor een prachtige positieve test!

LW

6. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Voor mij ook geen kruidvat meer. Ik had ook vele valse streepjes. Hoop voor jou dat het nu wel goed is!

7. So fieke

So fieke Actief lid

18 sep 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    Excusez le mot; toch ff een F*CK

Goed, nu op naar vrijdag! Vreselijk spannend voor jullie!

X

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik vloek toch ook even heel zachtjes mee hoor, maar op naar vrijdag inderdaad. Duimen tot ik er bij neer val en dan nog wat verder duimen.

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Spannend, ook ik duim heel hard mee :)

Maar wel erg om te zien hoeveel mensen hier dezelfde slechte ervaringen hebben met de KV 2v5 de laatste tijd.. :x je zou er bijna een klacht voor indienen ;)

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè bah lijkt wel een stom kosmisch iets om weer 2 dagen door te komen....

Ook ik zal hard duimen voor as vrijdag!

11. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh wat jammer en wat super slecht van kV dat ze mensen hoop geven.ik hoop en duim dat het vrijdag goed gaat met de terugplaatsing.
    Liefs

12. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Balen meid, maar hopelijk gaat jullie droom alsnog in vervulling en slaagt de tp!

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat ontzettend naar dat zulke stomme testen zo met je gevoel hebben kunnen spelen zeg! Niet 1...nee gewoon 2 slechte testen.
    Voor mij het wel duidelijk, geen kruitvat testen meer voor mij!

14. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook getest met kv en had 'm ook niet meteen weggooid.. Zag even later wel een duidelijke streep en kijk eens naar mn banner :)

15. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Owww wat balen zeg.. Zou toch wel heel bijzonder zijn geweest..

Maar nu op naar vrijdag! Ga ook daar heel hard voor duimen!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ahnee, dat is wel een erg vroeg einde van dat wonderlijke sprookjesverhaal :(
    maar wat je zegt: je bent weer een paar dagen verder. en toch he..

vrijdag vrijdag vrijdag!
    ik hoop het zó voor jullie!

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoeft niet. kan ook snel weer nega zijn als het zo snel mis gaat. de eerste was ook na afleestijd, dus die geld sowieso eigenlijk niet meer natuurlijk. heel naar iig. hopelijk snel een plakkertje en gaat alles vrijdag goed!

18. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Jammer dat je niet zwanger bent! Maar hopelijk ben je nu snel in verwachting van één of twee baby's in een andere buik! Heel veel succes. Ik blijf je volgen en voor je hopen en bidden....!:)

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Die stomme KV testen ook altijd :( ik heb hier ook vaak vals posi mee getest hoor ze zijn gewoon te gevoelig denk ik...
    Afijn, mijn duimen draaien hier voor de terugplaatsing a.s. Vrijdag, dat deze twee embryo's maar mogen uitgroeien tot twee heerlijke gezonde kindjes! Het is jullie zo gegund!

20. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Oh jee wat een drama de afgelopen dagen:(
    Hoewel, hier nooit vals positief getest met de kruidvat. Ik lees toch af en toe dat andere dat wel hebben.. raar.
    wat jammer meid, maar we duimen voor vrijdag!! Dat de 2 kleine embryo's maar uit mogen groeien tot twee gezonde kindjes!!

Deel Deze Pagina