Ik vind m leuk, ook heel origineel ! Wel zou ik m wat vrolijker maken , dus de achtergrond niet wit..
Ik zou er zeker niet voor kiezen vind het helemaal niets. Maar het is jullie kaartje he niet de mijne
Hoewel ik het een leuk kaartje vindt, lijkt het een beetje op het algemene autisme logo dat bestaat uit gekleurde puzzelstukjes. Ze hebben er geen vaste afbeelding voor maar gebruiken altijd gekleurde puzzelstukjes.
Eerlijk gezegd, ik vind het niets. Dit soort plaatjes gebruikte ik vaak in presentaties ter verduidelijking. Voor een geboortekaartje vind ik het te zakelijk en onpersoonlijk. Misschieb wel leuk om verder te fotishoppen waardoor de poppetjes echt jullie zijn, endan bijv de tekst baby op de puzzelstukjes? Of al de naam 4 letters is, de naam op de puzzestukjes
Ik dacht ook aan computers en Windows Vind het erg zakelijk overkomen. Komt door die poppetjes en die felle kleurtjes van die puzzelstukjes denk ik. Andere poppetjes en wellicht andere kleuren van die puzzelstukjes zou al veel uitmaken. Totaal niet mijn smaak, maar dat hoeft ook niet. Als jullie er zelf blij mee zijn, gewoon doen!
Deze afbeelding gebruik ik vaak bij zakelijke presentaties, dus vind hem persoonlijk wat minder geschikt. Het puzzelthema is wel heel origineel als je zeker weet dat je gezin compleet is. Je kan ook een andere afbeelding (wat meer babygerelateerd) laten drukken op vier puzzelstukjes. Dan vormen die vier puzzelstukjes samen het geboortekaartje. Succes met uitpuzzelen hoe het moet worden!
Als dit bij jullie past, gewoon doen! Wat ik er zelf van vind? Tja ik gebruik dat plaatje ook voor powerpoints, ik zou het jammer vinden dat al die poppetjes even groot zijn, het komt mij niet over als papa, mama en twee kinderen. Ik vind op het plaatje waarop de naam gekleurd is de kleuren eerlijk gezegd een beetje vloeken (kleuren naam + kleuren puzzelstukjes). Maar nogmaals, als het bij jullie past, doen! Jullie hadden waarschijnlijk onze "zoete" kaartjes afschuwelijk gevonden.
Vind deze trouwens ook leuk.. Met papa/mama/Bram/Daantje Geboortekaartjes met het thema PUZZEL | www.geboortekaartjesverzameling.nl
Je moet doen wat jullie mooi vinden. Het puzzel idee vind ik erg leuk maar de poppetjes erbij en de harde kleuren vind ik erg zakelijk. Ik zou het met puzzel idee naar een drukkerij gaan en vragen wat ze kunnen. Of een vriend of vriendin die goed is met Photoshop. Ik zou zelf kiezen voor een klavertje 4, met lieve zachte kleurtjes. Waar wat is al zei, jouw keuze!
Die is inderdaad leuk! @Yuni, ik vind jouw plaatje te zakelijk, maar als het bij jullie past dan zeker doen!
Bedankt voor al jullie reacties! Jullie bevestigen dus mijn oorspronkelijk gedacht: leuk idee, maar kaartje is net wat te zakelijk. Ik ga er deze week mee aan de slag en hoop het wat zachter te krijgen. Strak is sowieso ons ding, maar er mag nog wel ièts liefs/schattigs in terug te vinden zijn
Wow, zonet een website ontdekt waar je tegen betaling images kan aankopen, werkelijk oneindig! Heb er al een aantal leuke dingen opgeslagen
Wat denken jullie, houdt dit figuurtje een beetje steek? Het is wel met puzzelstukjes, maar de wereldbol draagt niet zoveel bij aan het thema. Ik dacht er bij te zetten "je maakt onze wereld helemaal compleet..." maar dat klinkt ook zo... raar.