Dit geloof je toch niet!

Discussie in 'De lounge' gestart door Miek89, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat je kleine niet de waterpokken krijgt, maar om je misschien een beetje gerust te stellen. Mijn oudste kreeg de waterpokken in dezelfde week als mn jongste geboren werd. Met 5 weken oud had mn jongste dan ook de waterpokken, gelukkig had ze dit zonder koorts en had ze ongeveer 6 pokken verdeeld over haar lijfje. Ze was er verder niet ziek van an. Zo kan het dus ook verlopen.
    Ik hoop dat je kleine het niet krijgt en anders alleen heel licht!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Daar is niet echt over nagedacht nee.... Jammer dat je het zelf niet hebt gehad, anders had je nog wat antistoffen meegegeven, daar hebben ze een paar maanden van de geboorte nog profijt van.

Lisa heeft het virus waarschijnlijk gehad met 10 weken. Ze had 40 graden koorts en had al heftige reflux en ze stopte met drinken, dus dat werd een ziekenhuisopname (opgenomen met 38,3 en voornamelijk omdat ze niet meer dronk). Na een paar dagen ging ik naar huis naar Eva en toen kreeg Eva waterpokken. Lisa had geen pokken, wel een paar vlekjes maar ik vond het wel erg toevallig en ik denk dat ze dus wel dat virus had. Op zich niet heel veel last van gehad maar doordat ze al reflux had was het net de druppel om niet meer te drinken. Eva had het trouwens wel heel heftig.

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Als hij het krijgt hoop ik ook dat hij er zo min mogelijk last van krijgt! Dat zou dan een mooie meevaller zijn :D

Deel Deze Pagina