Vanmorgen naar de VK geweest voor een termijn echo...... Het zijn er TWEE!!!!!! Ik ben zwanger van een twee-eiige tweeling. Echt heel erg bizar en nog niet echt te bevatten...... Marian
jeetje meid dat zal toch wel ff schrikken zijn geweest denk ik?? maar dat neemt niet weg dat je (zie dat je er anderhalf jaar over hebt gedaan) moeite dan ook letterlijk en figuurlijk dubbel en dwars beloond is... hoe reageerde je mannetje meid??? heel veel succes meid
dubbel gefeliciteerd!!!!! Geloof best dat dat nog moeilijk te bevatten is... Ik moet later op de middag naar de vk...Dus ben ook erg benieuwd.. fay
Inderdaad! we zijn dubbel beloond! Mijn man was er ook helemaal stil van! Ik was blij dat we samen waren gegaan! Hij begon meteen over verbouwingen enzo! Het kamertje dat we in gedachten hadden is helaas te klein voor twee...... Marian
Jeetje zeg!!!! Gefeliciteerd! Erg geschrokken? Mag ik vragen of jullie in het MMM gezeten hebben of is dit natuurlijk gegaan? Wat een beloning voor jullie geduld!!!!
hey Marian ...gaaf joh ..2 kleintjes tegelijk ..zal ff wennen zijn maar idd. dubbel beloont voor jullie lange wachten
geweldig zeg!!!!!!!!!! wat super, wat een verrassing zeg!!! dubbel beloont, dubbel geluk.. echt dubbel gefeliciteerd
Heb je de mogelijkheid om de echo in te scannen? Ben erg benieuwd naar de echo. Bij mij werd bij de termijn echo ook een tweeling gezien, maar 3 dagen later bij de gyn zag die er maar 1. Heel vaag dus. Van de week waarschijnlijk krijg ik een pretecho, want ik ben nog niet overtuigd. Maar geniet er maar van! Groetjes Daphne