whaa gaaf joh,in 1x dubbel zo goed dan! veel succes met alles, ben beniewd bij ons ik krijg 1sept mn 1ste echo,en mijn opa(pa van mn moeder) is ook van de 2lingen ze zeggen heb ik gehoord slaat vaak n generatie over,dusss ik weet t niet we zien wel! groetjes krulliewullie!
Haha wat gaaf joh, dat zal wel een raar moment geweest zijn, toen de echoscopist het zei!! En dan krijg je straks, als je wat verder bent en mensen weten het, de opmerking "Wel druk zeg..." Dat schijn je tot vervelens toe te horen. (ipv "Wat leuk joh!) Maar het is vast en zeker hartstikke leuk!! Gefeliciteerd.
jullie hebben er lang op moeten wachten maar dan krijg je ook wat hahaha wat een schrik denk ik als je er in eens 2 ziet met de echo maar wel erg leuk van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Ik ga nu lekker slapen! Morgen een drukke dag, moet werken Marian
Das apart zeg! Zo moet je 15 maand wachten om uberhaupt een bevruchting te krijgen.. en zo worden er notabene 2 eitjes bevrucht!! Van harte
Gefeliciteerd hoor! Het is al een wonder om 1 kindje te mogen krijgen en jullie krijgen er meteen 2! Echt super! Liefs Wendy
hoi marian, wat gaaf zeg een tweeling, geniet er maar van, enne dat krijg je hè van al dat oefenen . gr saskia
whaaa wat gaaf zeg!!! gefeliciteed!!! en wat een mooie duidelijke echo zeg, helemaal leuk!!!! nou kan je dubbel zoveel gaan genieten meis, strakjes 2 kleine schattige beebjes in je armen!!!! liefs van bianca