wat super zeg! gefeliciteerd! mijn man is ook tweeling, en 2 broertjes van hem ook, en ik vind het altijd zo`n bijzonder iets. want je ziet vaak echt dat tweelingen ook een band hebben samen.
We hebben slecht geslapen vannacht, hopen dat het nu beter gaat! Ik heb alleen maar liggen piekeren! Marian
Hoi Marian, Ik kan me voorstellen dat het schikken is op het moment dat je het hoort en dat je eraan moet wennen. Maar besef ook hoe bijzonder het allemaal is en vergeet niet te genieten ! Niet een maar twee wondertjes in je buik, dat lijkt me geweldig ! Groetjes, Nikki F
Wel last van erge missselijkheid, maar dat schijnt dus heel normaal te zijn dat dat erger is als je er twee verwacht! Het is nu een beetje bezonken en ik begin een beetje aan het idee te wennen. Tuurlijk ga ik ervan genieten, maar het is toch even een hele omschakeling! Marian
lees het nu pas... lijkt me heel bijzonder een tweeling! kan me ook voorstellen dat het idd even moet bezinken. geniet er lekker van!
heb het ook nu pas gelezen: wat ontzettend leuk zeg, gefeliciteerd!! Ik ben zelf ook zwanger van onze eerste TWEE kindjes (na 5 jaar wachten, de eerste IVF) en ik vind het helemaal geweldig!!! Geniet van je zwangerschap en luister alsjeblieft naar je lichaam!!! Ga liggen als je moe bent en werk niet te veel of te lang! Ik wens je een hele fijne zwangerschap zonder complicaties en dat je over een week of 30 twee lieve en gezonde babietjes in je armen mag houden!!! liefs Cherda