Receptie bruiloft vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door simple, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hoi,
    Ik ben aan het orienteren hoeveel een receptie kost bij onze bruiloft. De receptie is max 1,5 uur. Hoeveel drankjes p p en hapjes moet ik ong rekenen? En als ik ong 30 mensen max uitnodig, haal ik het dan om ook nog met de mensen te praten of is het alleen in de rij staan.

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Je kunt het beste uitgaan van 3 drankjes per uur, dus in jouw geval: 5 p.p. Als je 30 man uitnodigt ben je na een half uur echt wel klaar met de felicitatierij (is 1 min p.p. ;)) wil je de receptie thuis houden, in een zaaltje of echt in een horecagelegenheid? Houd er in het laatste geval wel rekening mee dat ze schotelgeld vragen als je zelf je gebak regelt!

veel plezier met de voorbereidingen!

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Je kunt het beste uitgaan van 3 drankjes per uur, dus in jouw geval: 5 p.p. Als je 30 man uitnodigt ben je na een half uur echt wel klaar met de felicitatierij (is 1 min p.p. ;)) wil je de receptie thuis houden, in een zaaltje of echt in een horecagelegenheid? Houd er in het laatste geval wel rekening mee dat ze schotelgeld vragen als je zelf je gebak regelt!

veel plezier met de voorbereidingen!

Ps: hoe gaat het met Q?

Deel Deze Pagina