de ex van mijn vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door poespoes, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poespoes

    poespoes Lid

    30 aug 2008
    26
    0
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

    Hoi allemaal,
    ik ben nieuw op deze site maar wil graag even mijn hart luchten. Ik ben 9 weken zwanger en erg gelukkig met mijn vriend. Alles gaat geweldig tussen ons. Nu is mijn vriend al eerder getrouwd geweest en heeft uit dit huwelijk een super lief dochtertje van 5 jaar. We kunnen het prima vinden met zijn allen. Behalve met zijn exvrouw. Ze zijn al bijna 3 jaar uit elkaar. maar ze maakt het ons echt moeilijk. Vooral naar mij toe. Voorbeelden: Ze belt mijn vriend snachts als ze is stappen, ze smst en belt te pas en te onpas, (zolang dit om hun doctertje gaat heb ik hier geen moeite mee uiteraard) , ze stookt maakt me zwart, praat slecht over mij, ze wil niet dat ik erbij ben als ze bellen, ik mag niet mee hun dochtertje halen of brengen. Ze vertelt tegen de broer van mij vriend dat ik maar tijdelijk ben en hij toch wel terug komt bij haar. ik zou gek en slecht zijn. enz.
    Nu komt het , ze is er achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend wilde wachten tot ik 3 maanden was met vertellen. Ze is helemaal over de rooie en zegt dat ik hem een oor aan naai, dat hij een fout begaat, dat ik gestoord ben, een hoer en hij mij helemaal niet wilt... enz enz.
    Ik vind dit allemaal zo vervelend en het raakt me enorm. Eigenlijk ben ik zelfs behoorlijk boos.
    Mijn vriend begrijpt me maar wil er weinig aan doen om de zoete lieve vrede te bewaren. Bang om zijn dochtertje niet meer te zien ofzo.
    Ik zit met mijn handen in mn haar. Krijg er bijna nog woorden over met mijn vriend. Kan dit toch niet over mijn kant laten gaan. Het gaat te ver. Ik weet echt niet meer hoe ik hier mee om moet gaan. Negeren en erboven staan is dan soms zo moeilijk. Bij elk telefoontje of smsje naar mijn vriend gaan mijn haren al overeind staan. Stel ik me aan?
    Wat vinden jullie ervan en wat kan ik hier aan doen?
    Liefs moi
    _________________
     
  2. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hoi hoi

    Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap !

    ik vind niet dat je je aansteld hoor , en vind dat je vriend er best wel wat van mag zeggen , ik snap dat hij geen ruzie met zijn ex wil vanwege het kind maar hij mag jou ook best beschermen naar haar toe ! je hoeft je zeer zeker niet alles te laten zeggen hoor !
    Wat zegt je vriend als je hem goed duidelijk maakt dat het je dwars zit en je dit niet accepteerd van haar ?

    heel veel succes ermee , praat er over met hem alleen zo kan hij er wat aan veranderen !
     
  3. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dit topic is dubbel gepost. Daarom doe ik deze op slot...

    (Je hebt een PB met de link).

    Groetjes,
    Josien
     

Deel Deze Pagina