Die is toch wel het spannends!! Zo beweerde ik een week gelee nog niks te voelen aan steekjes en pijntje maar nu lijkt dat toch wel het geval... Nog steeds niet overduidelijk maar ik voel wel wat pijntjes in de onderbuik,steken in de borsten maar anders dan vorige maand... Ik had vanmiddag na het klussen, owh nee...dat was geen klussen meer,hihihi...een heel klein beetje bloed...wat bruinig gemengt met afscheiding...woendag had ik wel een beetje rood bloed na het afvegen maar t was echt minimaal...ook toen ik een tampontest deed, dan wel met een opgerold stukkie wc papier zat er een iniminie beetje rood bloed. Natuurlijk ken ik de gehele cyclus volgens de sites op mijn duimpje en ben me er dan ook van bewust dat het beetje bloed innesteling kan zijn, immers kan ik ook een iets eerdere eisprong gehad hebben gezien ik nog maar net 2 maanden gestopt ben met de pil... Ik had zo gehoopt dat die vervelende verschijnselen zouden wegblijven want we weten allemaal dat zwangerschap en menstruatie hetzelfde gevoel kunnen geven....Ik had liever niks gevoeld omdat men vaker niks heeft gevoeld en inneens zwanger bleek.. Ik vrees dan ook dat het weer een lange week gaat worden nu... Gelukkig zijn jullie er!! Bedankt meiden dat we allemaal zo leuk met elkaar kunnen typen! Liefs Ninetje
Hoi Ninetje Ook ik moet weer een week afwachten Zit sinds vandaag ook weer met ongikrampen Nu al Volgende week zaterdag pas mijn nod En mijn (.)(.) doen ontzettend zeer Ik vind het wel wat vroeg allemaal... Wat kan je daar onzeker van worden he Veel sterkte in de wacht week!
je omschrijft het heel goed, alleen jammer dat het soms niet 1 week maar 2 weken zijn. Het blijft spannend inderdaad die laatste week.
Maar met tempen weet je toch al een hoop? Als je temp niet omhoog gaat, dan is het toch einde verhaal?
Dit is de 1e keer echt wachten, en ja ik vind het nu al spannend. Ik moet nog 10 dgn, haha. Hoewel ik wel denk dat mijn cyclus nu korter is omdat ik 3 dgn eerder mijn eisprong heb gevoeld. De pijntjes zijn voor mij (nog niet) herkenbaar. Ik heb nu pijn aan mijn borsten, en last van mijn onder rug. Succes en sterkte met het wachten meiden! Liefs Neia
Hoihoi! @ooievaar...leuk leuk we lopen tegelijk!! Ik heb dus niet echt die ongie krampen..t is meer een soort van spierpijn en dan gelukkig maar af en toe. Wachten we samen gewoon met gespannen borsten af @janne...Ik temp niet, ben daar te kort voor bezig om op die manier mijn cyclus te bepalen...daarbij voel ik mijn eisprong redelijk goed... Dus geen idee of mijn temp hoog blijft...? Liefs,
de eerste keer wachten is inderdaad erg spannend maar de 2de en 3de keer ook. En de pijntjes zijn voor heel veel dames echt niet herkenbaar zelfs niet na zoveel keer.
Janne je kan het inderdaad zien aan je temp Maar je temp zakt pas als je werkelijk die dag of de volgende dag ongi wordt. Dus je zit nog steeds in onzekere dagen helaas Leuk Ninetje dat we gelijk lopen Ga keihard voor je duimen meis!
Na je ei gaat je temp omhoog en mocht je zwanger zijn dan gaat hij nog een keer omhoog. Dus daaraan kan je zien of je zwanger bent ( misschien) En mijn temp blijft zelfs hoog tot 4 NOD. Dus helaas zakt ie niet snel bij mij.
Ja zo is iedereen weer anders he. Vrouwenlijven!!! Maar als je zwanger bent krijg je een temp dip ( dit is de innestelling) en daarna gaat hij nog verder omhoog. Dat bedoelde ik er mee te zeggen
Maar de innestelling is toch altijd een paar dagen na de bevruchting Ik had vanmorgen wel een kleine dip Dus hopen dat het morgen weer wat hoger is FF doet trouwens wel raar bij mij zeg Natas Maar ja dat moet ik maar ff in de andere topic melden
En dat zegt eigenlijk ook niets, want er zijn er genoeg die omhoog gaan en niet zwanger zijn. Maar als ik nu even voor mijzelf spreek, dan gaat hij na mijn ei omhoog en na de innestelling. Ik denk dat een ieder dat voor zichzelf uit moet testen.