hahaha, wie weet faye, ach ja dan is wel je onzekerheid weg!!! en sammie: idd, bij jou zie ik idd een soort van peervorm zeg maar, dus balzakje en piemeltje! bij mij zie je echt geen piemeltje!hahaha dan zal het wel de "beroemde" hamburger zijn!!!
Haha ik kan er eigenlijk niet zoveel van maken..Dit is de echo van mijn ventje bij 20 weken.. best duidelijk
misslisa: is die van de zijkant? oh dus die streepjes zijn de "hamburger" normaal??? wat heb ik dan in godsnaam????hahaha ik zie geen jongen en geen meid??!!!! het moet toch IETS zijn?!hahaha dan zal ik de echoscopiste maar geloven???
Ik ben niet zo goed in echo's dit is iig de foto van onze meid (ze is nog niet geboren dus ik ga er ook maar van uit) volgens mij wel duidelijk een meisje...
vagans: ja, zie wel wat streepjes bij jou, maar die vind ik ook niet zo heel duidelijk. maar goed, je ziet idd ook geen balzakje en piemeltje!hahaha
Ja de echoscopiste kon de schaamlipjes aanwijzen en zei dat er anders nog een balzak en piemeltje tussen gezeten had...
Kiwija: Bij de mijne is die eigelijk van schuinbovenaf.. Hij ligt op zijn rug met zijn knietjes opgetrokken.
nou... nu ha ik ook twijfelen! HAHAHA maar een nicht en een vriendin vonden het duidelijk een meid die hebben ook kleine kinderen (1 een meid 1 een jongen) en we hebben echo fotos vergeleken... Naja 17-02 nog een pret echo, nog maar ff een keertje vragen hihi
Erg he o o o ik had ook al eerder zo'n topic geopend en iedereen maar zeggen " ik kan er niets van maken" en nu zie ik dat vagans ook een topic heeft geopend hahahahahahhahaha
ja we maken mekaar allemaal gek hier lol als ik t volgende week met de 20 weken echo bevestig krijg ga ik er in geloven