de eerste maand na het stoppen van de pil had ik wel van dat slijm ontdekt, een hele hoop ook, maar de andere maanden helemaal niets? of is het een klein beetje geweest wat ik niet ontdekt heb ofzo? normaal gesproken heb je dat toch, of zijn er ook vrouwen die dit niet hebben?
hihi heb net een topic geopend over slijm..ik ontdekte het net pas,,,dag 19 terwijl ik dag 16 posi ovutest had .....(ik heb iedere maand rond deze dag slijm) vandaar dat ik dus dacht dat ik nu me ei had.... dus weet nu niet of ik dat ei nog moet krijgen of dat het slijm NA ei komt zeg maar.... misschien heb jij het wel gehad maar met plassen was het al weg ofzo.....vreemde wezens zijn we toch he
@ gyanokyandro, idd we zijn af en toe vreemde wezens misschien is het voor jou handig om ovulatietesten te gebruiken, lijkt me wel handig om te weten wanneer je ei is.
Dat is goed nieuws Krokodieltje! heb zelf nooit heel veel slijm en vroeg me af of je dan wel goed vruchtbaar bent. Kennelijk wel dus Charlie
Bij sommigen zit het op de plek waar het moet zitten, nl. in je baarmoedermond, en zie je het gewoon niet aan de buitenkant. Niks om je zorgen over te maken dus
Ik heb het ook niet hoor.. Heb wel veel meer last van afscheiding.. Maar geen cervixslijm.. Wel een eisprong volgens de HA want ben heel regelmatig ongi...
@ Jeem: even een correctie..(alhoewel ik geen arts ben). Dat je ongesteld bent (en regelmatig) wil niet zeggen dat je een eisprong hebt! Ook zonder eisprong kun je ongesteld worden. Er zijn genoeg vrouwen die uiteindelijk in de MMM belanden en die denken dat ze een eisprong hebben omdat ze keurig ongesteld worden, maar uiteindelijk medicijnen moeten slikken, omdat ze juist geen eisprong hebben. De enige manier om er achter te komen of je daadwerkelijk een eisprong hebt, is om te gaan temperaturen of ovulatietestjes te gebruiken. Dit was even offtopic, sorry.
Oke dan weet ik dat Zei ook alleen maar wat mn HA zei Maar weet wel dat k m heb want heb elke maand posi ovu test Dus ga r vanuit dat t goed zit
Ik eh heb het nog niet eerder gezien bij mezelf haha maar zie mn banner Dus niks om je zorgen te maken. De ene ziet het wel en bij de ander blijft het binnen.
Heb hier wel eens 'vruchtbaarslijm' gehad, maar ook lang niet elke maand.. Had wel een paar dagen voor m'n ei last van m'n tepels (dmv tempen er achter gekomen dat het 2-3 dagen voor m'n ei begon). De ronde dat het raak was, geen cervixslijm, geen eisprong (volgens echo's in het ZH), geen pijnlijke tepels, en wél een kuur provera om m'n ongi op te wekken.. En toen had ik ineens een positieve test Dus het hoeft allemaal helemaal niks te zeggen!
oke ben dus niet de enige die dit dus niet elke cyclus heeft. ik neem aan dat het allemaal wel goed zit dan, ovutestjes gebruikt + eisprong gevoeld