Dit is echt balen....

Discussion in 'De babyuitzet' started by Elisa1234, Jun 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elisa1234

Elisa1234 Lid

Nov 20, 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hele zwangerschap kijk ik al op de site van bullby voor een luiertas met naam...die vind ik zo leuk.

Nu moet ik nog 4 weken, voordat de kleine wordt verwacht, dus dacht laat ik die luiertas nu maar eens gaan bestellen.

Tot mijn spijt zie ik dat ze er pas vanaf september weer zijn. Dit is echt balen. Ik wilde deze tas zo graag. Wat ontzettend jammer.

Hebben jullie toevallig ideeën voor een luiertas (met naam)....???

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Haal tijdelijk een goedkope tas op de markt voor een tientje waar je je spulletjes in doet.

En dan bestel je toch die luiertas die je graag wilt.

Ik heb zelf ook een hele goedkope tas op de markt gekocht en dat is geeneens een luiertas. Functioneert prima en er zitten voldoende vakjes in om luiertjes ed in te doen. En als ik wat langer op pad ga neem ik standaard een thermosfles heet water mee om voedingen te bereiden.

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Oh......... niet leuk!!!

Ik zou ook wachten en intussen een andere tas gebruiken. Je hebt vast nog wel een tas liggen. De maand augustus hoef je alleen te overbruggen.

Hema heeft ook tassen met naam erop.
    Ik heb ook geen luiertas, ik heb een 'laptop' tas van oilily. Die vond ik mooi. Matje kun je los lopen maar ik ben hem verloren en gebruik gewoon een keukenhanddoek of hydrofielluier eronder. Verder de thermodingen ofzo heb ik nooit gemist dus wat dat betreft volstaat een 'gewone' tas ook.

Succes met kiezen wat je doet!

5. Elisa1234

Elisa1234 Lid

Nov 20, 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips! Ik ga nog eens even googelen.

Groetjes!

6. misa

misa Niet meer actief

Balen ja!!
    Er zijn wel meerdere site waar je spullen met naam kunt bestellen. Misschien vind je een net zo mooi alternatief?

7. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38

Share This Page