dit is echt bizar.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1803, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Mijn vriend en ik zijn al bijna een jaar bezig om zwanger te raken maar nu heb ik echt iets bizars. Afgelopen vrijdag begon ik te vloeien 2 dagen voor mijn verwachte nod. Maar tot op de dag van vandaag voel ik me anders met vlagen misselijk en mijn borsten zien er anders uit. Hele grote blauwe aders op mijn borsten en tegels. Iets in mij zei dat ik moest testen maar toen ik gisteren middag dit wilde doen heb ik het niet gedaan omdat de kans me gewoon heel klein leek. Gisteren avond dacht ik ach wat kan het voor kwaad om even te checken. En tot mijn verbazing verscheen er een licht streepje. Ik heb gelijk mijn vriend geroepen (hij ziet 9 van de 10 keer geen streep als ik denk het wel te zien haha...) maar hij zag hem dus ook. Vanmorgen weer getest en het streepje staat er weer het is nog best wel licht dus te licht voor op de foto maar geen tuur streepje. Hoe kan dit? Zou het een innestelingsbloeding geweest zijn? Maar zou wel een late zijn 2 dagen voor nod. En voor mijn gevoel best wel flink gevloeid wel minder dan normaal maar kon het 2 dagen niet zonder tampon af en dan was het wel weer wat minder en dan weer iets meer maar heb totaal niet de gedachten gehad dat het om een innesteling kon gaan maar iets in mij zei testen. Pfffff zaterdag test ik weer en dan zou die donkerder moeten zijn.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.935
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Welk merk heb je gedaan?
    Je nod was dus zondag? Dat zou betekenen dat je nu op 18 dpo zit.
    Stel dat het vrijdag een innesteling was, dan zou de test nu zeker veel duidelijker moeten zijn dan een hele lichte/niet te fotograferen streep.

3. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ja maar ik lees ook verhalen dat vrouwen pas een week na hun vermoedelijke nod pas positief testen en dat dit te maken heeft met een latere innesteling. We verbeelden het ons niet en daarom hoop ik dat die zaterdag duidelijker is ook voor ons zelf en zodat ik hem op de foto krijg.

4. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Kan het misschien een hele vroege miskraam zijn? Normaal zou je denken gewoon ongesteld te zijn maar doordat je hebt getest weet je dat je zwanger bent/was. Dat bloedverlies is wel vreemd en lijkt me te laat voor innesteling.

5. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Dag voor ik begon te vloeien ook getest en toen omo wit. Ik weet het ook niet hoor. Test zaterdag en dan zullen we wel zien. Vind het ook maar vreemd maar beeld het me niet in. Als mijn vriend het ziet dat staat er echt een streepje haha.... maar we zullen wel zien. Voel me anders dan normaal en dat wordt met de dag erger. Maar idd dan zou de test ook duidelijker moeten zijn/worden. Leg het weet even naast me neer en we zien het wel.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.935
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Mensen die een week na hun nod pas posi testen hebben niet een latere innesteling gehad maar juist een latere eisprong.
    Ben je zeker van je eisprong??

7. Moess

Moess Niet meer actief

Idd, na hun VERMOEDELIJKE nod. Hun eisprong was dus gewoon later en hun nod dus ook ;)
    Hopelijk een mooie streep voor jullie. Ben je zeker van je eisprong?

8. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Nou nu niet meer haha... ik heb wel ovulatietesten gebruikt van kruitvat. Na mijn idee had ik vrijdag 18 december een positieve test en omdat ik geen testen meer had heb ik niet door getest. Ik slik al de hele maand tarwekiemolie en lees dat dat je eisprong kan verlaten. Ik had op 26 december wel hele erge steken in mijn buik en ook bij een keer plassen wat bloed bij afvegen en dat heb ik vaker rond mijn eisprong maar ik dacht toen misschien een innesteling. Maar als ik nu uitga dat de 26ste mijn eisprong dan zou het kunnen kloppen want dan zou ik zaterdag of zondag ongi moeten worden en was deze bloeding idd een innestelingsbloeding. Kan nu niet meer doen dan afwachten. Ik heb met die ovulatietesten vaker streepjes dat ik denk is ie nou positief of niet. Ik laat jullie zaterdag weten

Deel Deze Pagina