Ik heb gehoord dat haar verven tijdens de zwangerschap niet is aan te raden, omdat er lood in de verf zit en dit voor de baby schadelijk is. Hoe zit het met kleurspoeling, weet iemand daar iets van? Ook maar beter niet te doen?
kheb wel mn haar geverft mij werd alleen verteld dat het verkeerd uit kan pakken in plaats van bruin rood. maar het is goed gekomen bij mij
Ik heb ook me haar geverft. Had het wel bij de kapper laten doen. Me kapster vertelde wel dat de kleur door me hormonen anders kon uitpakken. Maar dat is niet gebeurd.
ik had idd ook gehoord dat je haar verven slecht is voor de baby en omdat het ook slecht pakt in je haar.dus ik gebruik eigenlijk gewoon een spoeling of een kleurshampoo.even voor de zekerheid.
hier zijn al meerdere topics over geweest hier is er eentje van http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ght=verven
Loodhoudende verf is verboden. Je kapper is daarvan op de hoogte en heeft zich daaraan te houden. Vraag hem ernaar. Volgens mij mij je gerust je haar laten verfen.
de een zegt dat het wel mag en de ander zegt van niet ik verfde elke maand zelf mijn haren heb het nu al sinds 3 maanden niet meer gedaan neem het zekere voor het onzekere.
hallo allemaal. ik ben zelf kapster van beroep, en het kan echt geen kwaad, je kunt dus tijdens je zwangerschap je zelf lekker laten verwennen bij de kapper.
Op vandaag hoeft de verf niet schadelijk te zijn als je aangeeft dat je zwanger bent zullen ze wel weten wat te moeten gebruiken
Verleden week bij life and cooking zeiden ze dat sommige verf wel kon. Dat je er gewoon dus ff rekening mee moet houden. Maar hoe zit dat met permanent dames ?
ik heb tijdens mijn zwangerschap ook gewoon iedere 6 weken mijn haar laten verven door de kapster. Zij zei idd dat 't geen kwaad kon. permanent weet ik niet.
ik heb m'n kleine grijse haartjes laten kleuren. ik neem liever geen risico als ik het niet zeker weet.
nou ik heb dus eergister mijn haar toch maar geverfd wat ik zag er werkelijk niet meer uit, en alles ziet er weer keurig uit
Ik verf mijn haren ook gewoon hoor..Het kan qua kleur anders uitvallen dan normaal door de hormonen. Dat geldt ook voor een permanent.. kan eerder uitzakken dan normaal!