Zo'n lepel zie ik de toegevoegde waarde niet van in, lijkt me erg knoeien. Heb ze in de supermarkt wel eens zien hangen. En een te diepe lepel voor eerste hapjes. Als ze van die lepel kunnen eten, hoef je niet meer zo te pureren Dat wiegje met stoel ziet er wel leuk uit! Maar ik voed zoals bij eerste weer lekker warm in bed snachts
Het is toch geen moeite met een lepeltje in een bakje te gaan om een nieuw hapje erop te scheppen? Ook hier in bed voeden, overdag gewoon op de bank.
Die lepels gaven ze weg bij Nestle op de negenmaandenbeurs; of althans; een schroeflepeltje speciaal voor op de zakken knijpfruit Die lepel schroef je dan op het zakje, knijp je aan het zakje, komt het fruit op het lepeltje en kun je het aan je kindje geven. Ik snap het principe; maar mijn kind lurkt (wanneer hij al sowieso een keertje knijpfruit krijgt) direct uit het zakje, dus dat schiet niet echt op.
Dat soort dingen lijken heel handig. Tot je er achter komt dat je je kind lekker wil vasthouden, hij geen gepureerde meuk blieft en het klepje van die speen steeds dichtklapt tegen z'n neus.
had die fleslepel al een tijd terug op mama gezien(shop app van wish) lijkt denk ik handiger dan dat het is.. maar dat denk ik van veel vernuftigheden..
Ik ben dus zo een doos die alles handig lijkt en koopt... en dan blijkt dat ik mijn geld net zo goed in de prullenbak had kunnen gooien omdat het helemaal niet handig is En elke keer trap ik er weer in...
Best leuk bedacht, al ziet die schommelstoel er niet heel comfortabel uit en die speen zag ik inderdaad al dichtklappen met een babyneusje ertussen