hele tijd buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kletstante28, Jun 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

Mar 23, 2007
    254
    0
    0
    Wie heeft ook de hele tijd buikpijn ? Wat je ook doet ?
    Het is geen pijnlijke gevoel, maar je voelt gewoon dat je onderbuik wel irriteert (om zo te zeggen).

Natuurlijk heb ik het er voor over, maar toch vraag ik het me af. Sommige zeggen dat het al bandenpijn is en ik kan herinneren dat ik het bij mijn eerste kind ook had, maar is het niet vroeg ?

2. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Had ik bij deze zwangerschap ook! Vanaf net voor NOD tot een week of 6,7, daarna was het over. Een soort lichte menstruatiepijn, heel anders dan de stekende bandenpijn later in de zwangerschap. Je hoort het veel hoor, er zijn in het verleden wel vaker meiden geweest die zich hierover ongerust maakten maar het schijnt erbij te horen.

Succes!

3. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

Mar 23, 2007
    254
    0
    0
    Ja heb het al vanaf vorige week, dus al een tijdje.
    Weet wel dat het er bij kan horen, maar het is niet altijd even leuk.
    Je gaat er mee naar bed, dan slaap je goed...
    Wordt je wakker, begint het weer. pfff... ;)

4. marleenb1983

Mar 27, 2007
    12
    0
    0
    Ik herken het ook wel, ben nu bijna 6 weken zwanger maar ook steeds buikkrampen, wordt zeker 1 keer per nacht wakker maar kan gelukkig dan snel weer in slaap komen omdat ik ook moe ben.

Las inderdaad hier ook dat het erbij hoort maar je blijft er wel onzeker over he! Ik probeer wel nuchter te blijven maar soms werken de hormonen ook beetje mee!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik had in week 4 en 5 veel ongi achtige krampen. Weet niet of jouw buikpijn ook zo voelt...

6. Anieteke

Anieteke Actief lid

Apr 21, 2007
    301
    0
    0
    Ja hoor, hier ook buikpijn! Zo onderin van die krampjes, net of je ongesteld moet worden!

Heel vervelend gevoel, maar ik denk dat het komt door het groeien van de baarmoeder?

7. marber

marber Lid

May 17, 2007
    98
    0
    0
    Hier inderdaad ook regelmatig buikpijn, niet alleen van m'n baarmoeder, maar ook behoorlijk van m'n darmen! Maar die komen nu ook een beetje krapper te zitten, dus daar zal het wel aan liggen!

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb er ook last van gehad hoor, 't is sinds een week denk ik wat minder !
    Maar 't schijnt erbij te horen...

-xxx-

9. augustus

augustus Niet meer actief

Heb ik ook gehad in het begin, vooral 's nachts.
    Deed behoorlijk pijn zeg.

10. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

Mar 23, 2007
    254
    0
    0
    Is niet zooo pijnlijk of zo, maar inderdaad een soort ongie kramp, gewoon irritant.

Bij mij gaat het door, alleen als ik rustig ben en rustig doe gaat het goed ...

Helaas gaat het gepaard met ook lage rupijn, dus ja, dubbel hihi !

11. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hier ook steeds buikpijn! Had er ook al een topic over gestart, volgens mij bij 'eerste symptomen'. Tja, schijnt er toch een beetje bij te horen..

12. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik heb er ook wel last van hoor, de ene keer meer als de andere keer.
    Soms voelt het of er op de plek van mijn onderbuik een enorme schrijnende schaafwond zit.

Komt door je groeiende baarmoeder denk ik..

13. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    Hier idem hoor...
    Steekjes, soms echt een onderhuids jeukend gevoel en sommige plaatsjes voelen aan als licht gekneusd ;)

14. Manoe 33

Manoe 33 Lid

Jun 8, 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    hallo,

ik herken het!
    ben nu bijna 5 weken en elke dag voel ik mijn buik wel even, idd een soort van ongi kramp in de onderbuik. Ik herken dit van mijn 1e zwangerschap, maar omdat dat alweer 5 jaar geleden, maak je je toch wel een beetje ongerust. Maar nu deze verhalen lezende, ben ik weer wat gerustgesteld.
    Ik hoop bij de rest van jullie ook...

lfs Manoe

15. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ja... behoorlijk wat last gehad in, al voordat ik het wist (dacht dat ik ongesteld werd) maar het is nu iets minder geworden maar af en toe komt het nog aardig opzetten. De stoel waarop ik achter de computer zit geeft me ook meer buikpijn...

16. eef1980

eef1980 Lid

May 14, 2007
    72
    0
    0
    Ja ik herken het ook.
    Het wordt nu wat beter.
    Ik had het vooral na een dag werken.
    Maakte me er af en toe ook druk over, maar inderdaad het hoort erbij.

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Same here! Met lage rugpijn.
    Was wel al veel minder deze week, gelukkig.

Hoort erbij gelukkig!

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het ook. Maar bij mij voelt het niet als de ongiepijn die ik gewend ben. Dat zijn echt krampen bij mij. Maar dit is gewoon zeurend aanwezig.

19. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    @ Kletstante: het viel me op dat je wel érg jong bent om zwanger te zijn, met je '1' jaar ben je waarschijnlijk de jongste hier op het forum ;)

Nog proficiat met je zwangerschap!

20. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ik had ongeveer 5 keer per dag last van zeurende buikpijn onder in de buik, dit duurde ongeveer een kwartier en dan was het weer weg. Sinds een paar dagen heb ik het niet meer..... meer die het eerst wel hadden en later niet meer?

Share This Page