Dit is echt niet te geloven!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Creamams, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    +1. Fijn om te lezen dat je, nadat je een beetje van de schok was bekomen, de deur open hebt gehouden voor je vriendin.

2. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje!!! Wat ben jij een geweldige vriendin!! Dat is zacht uit gedrukt!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mee eens!

4. Creamams

Creamams Niet meer actief

Dank jullie wel voor alle hulp!! Jullie hebben mij in laten zien dat ze hulp nodig heeft.

Ze is vanochtend bij de huisarts geweest en hij heeft persoonlijk hulp ingeschakeld. Ze mocht nu niet op een wachtlijst geplaatst worden omdat ze een kindje in haar buik heeft. Ze kan morgen al terecht!

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat goed!!!!!!!
    Poeh ben echt opgelucht:)-> maak me ook best zorgen om haar en het kindje) en als ik dat al ben, dan ben jij dat helemaal!
    Wat goed van de huisarts.
    En wat geweldig goed van haar!

Jij bent een topper!

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Super! super!

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat goed zeg!

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    wauw.. wat een achtbaan van emoties deze hele situatie. En wat ben jij een topper, dat je er voor haar en haar gezinnetje bent. Ze heeft het getroffen met jou!!

9. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik viel net in dit hele verhaal, maar mijn hemel wat heftig! Ik hoop dat het goed met haar gaat, want dit klinkt als een PREnatale depressie!
    Ik heb bewondering voor jou en ik denk zelfs dat het heel goed is dat je eerst boos bent geworden en je grens hebt aangegeven. Kom maar weer een beetje tot rust!

10. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb je topic gevolgd en eigenlijk nooit gereageerd maar het eerste wat in me op kwam was huwelijksvrees. Het huwelijk is voor sommige zo spannend dat ze de dag van te voren flinke stress kunnen ondervinden en rare sprongen maken.

Ben blij dat het allemaal is goedgekomen en dat ze jou als vriendin heeft. Hoop dat ze het nu opnieuw kan opbouwen met iedereen om haar heen.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Super!

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat goed!

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Heel goed,fijn dat hij er snel werk van maakt!

14. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Hoe is het nu?

15. Creamams

Creamams Niet meer actief

Fijn dat je ernaar vraagt.
    Het gaat op en af. Niet dat ze van plan is om te gaan vertrekken, maar ze heeft erg veel last van schuldgevoelens. Tegenover het kindje, haar vriend, haar ouders etc. Gelukkig steunt iedereen haar heel erg. Maar het is te hopen dat het kindje hier niet onder gaat lijden. Maar ze wordt gelukkig goed in de gaten gehouden.

16. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Hebben ze al een afspraak gemaakt op het gemeentehuis voor erkenning? Dat lijkt me nu de eerste stap om eea voor de vader te regelen. Voor de rest heb ik het verhaal in 1 ruk gelezen, heftig! Sterkte ermee!

17. adi

adi Niet meer actief

Ik vind dit een heel raar verhaal eerlijk gezegd.

Er bestaat dus degelijk een man die dit ook allemaal van plan was wat zij vertelde? En vanaf wanneer hebben zij samen hun plan lopen bedenken?
    Dit gaat om de complete invulling van een leven. Die man was blijkbaar al verloofd met die vriendin, was concreet van plan om andermans kind te erkennen, en dit heeft ie ineens laten vallen omdat een vreemde vrouw via Skype boos is geworden?
    Hij hheeft geen last van zwangerschapshormonen..

Bizar...

Deel Deze Pagina