+1. Fijn om te lezen dat je, nadat je een beetje van de schok was bekomen, de deur open hebt gehouden voor je vriendin.
Dank jullie wel voor alle hulp!! Jullie hebben mij in laten zien dat ze hulp nodig heeft. Ze is vanochtend bij de huisarts geweest en hij heeft persoonlijk hulp ingeschakeld. Ze mocht nu niet op een wachtlijst geplaatst worden omdat ze een kindje in haar buik heeft. Ze kan morgen al terecht!
Wat goed!!!!!!! Poeh ben echt opgelucht-> maak me ook best zorgen om haar en het kindje) en als ik dat al ben, dan ben jij dat helemaal! Wat goed van de huisarts. En wat geweldig goed van haar! Jij bent een topper!
wauw.. wat een achtbaan van emoties deze hele situatie. En wat ben jij een topper, dat je er voor haar en haar gezinnetje bent. Ze heeft het getroffen met jou!!
Ik viel net in dit hele verhaal, maar mijn hemel wat heftig! Ik hoop dat het goed met haar gaat, want dit klinkt als een PREnatale depressie! Ik heb bewondering voor jou en ik denk zelfs dat het heel goed is dat je eerst boos bent geworden en je grens hebt aangegeven. Kom maar weer een beetje tot rust!
Ik heb je topic gevolgd en eigenlijk nooit gereageerd maar het eerste wat in me op kwam was huwelijksvrees. Het huwelijk is voor sommige zo spannend dat ze de dag van te voren flinke stress kunnen ondervinden en rare sprongen maken. Ben blij dat het allemaal is goedgekomen en dat ze jou als vriendin heeft. Hoop dat ze het nu opnieuw kan opbouwen met iedereen om haar heen.
Fijn dat je ernaar vraagt. Het gaat op en af. Niet dat ze van plan is om te gaan vertrekken, maar ze heeft erg veel last van schuldgevoelens. Tegenover het kindje, haar vriend, haar ouders etc. Gelukkig steunt iedereen haar heel erg. Maar het is te hopen dat het kindje hier niet onder gaat lijden. Maar ze wordt gelukkig goed in de gaten gehouden.
Hebben ze al een afspraak gemaakt op het gemeentehuis voor erkenning? Dat lijkt me nu de eerste stap om eea voor de vader te regelen. Voor de rest heb ik het verhaal in 1 ruk gelezen, heftig! Sterkte ermee!
Ik vind dit een heel raar verhaal eerlijk gezegd. Er bestaat dus degelijk een man die dit ook allemaal van plan was wat zij vertelde? En vanaf wanneer hebben zij samen hun plan lopen bedenken? Dit gaat om de complete invulling van een leven. Die man was blijkbaar al verloofd met die vriendin, was concreet van plan om andermans kind te erkennen, en dit heeft ie ineens laten vallen omdat een vreemde vrouw via Skype boos is geworden? Hij hheeft geen last van zwangerschapshormonen.. Bizar...