Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat het tijd is voor een 2e deel van dit topic :D

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat ik gisteren 5u erover heb gedaan om alle 3 de kids hun haren te controleren en kammen op luizen
    oudste dochter heeft luizen
    alles besteld bij de apotheek en hopelijk kunnen we het vandaag nog ophalen
    kwam er per toeval achter toen ik een luis bij de jongste vond (en gelukkig de enige maar ga ze toch behandelen)
    voor de vakantie hadden we een brief mee dat er in de klas van oudste dochter luizen waren (weeral en weer bij hetzelfde kind, dochter vertelde dit)
    straks man controleren en bij mij moet ook nog gecontroleerd

ik heb nu weer vreselijke jeuk bij de gedachte alleen al

wat een kriebelend begin voor deel 2 :D

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    imensa gefeliciteerd
    hopelijk krijg je toch nog een leuke dag

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dat mijn dochter al de 2e film voor deze ochtend zit te kijken bij me in bed omdat ik nog zo graag even lekker in bed wou blijven liggen... :)

5. knap

knap Niet meer actief

De kinderbijslag is gestoord.

Ik vanmiddag weer naar de ha gaat voor mijn longen.
    Mijn dochter de huiskamer overhoop heeft gehaald.
    Zoon boos is dat ik even zijn computer leen.
    Dochter mijn computer heeft in gepikt en de troetelbeertjes kijkt waar bij zoon zegt die kan ook via de dvd speler. Helemaal gelijk heeft hij haha. Ik geen zin hebt in het gegil van madam.

Ik liever lui dan moe bent haha en al weer te veel tijd vandaag hier rond hang.

Dus zo zoon zijn laptop terug ik mij zelf aan kleden dochter broodnodige aandacht gaat geven en een rondje huishouden moet gaan maken bahhhh haha.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat ik blij ben dat de feestdagen weer achter de rug zijn ..rust.

7. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Vanavond Wie is de Mol!

Dat ik net iets teveel koekjes op heb bij de koffie, dan de bedoeling was. Oeps:)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik herken dit gevoel, heerlijk dat al die feestdagen en verplichtingen even voorbij zijn.

9. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Na lang uitstellen heb ik vandaag tegen mijn moeder gezegd dat zij niet bij de bevalling aanwezig zal zijn. Zij ging er vanuit dat zij er bij mocht zijn, omdat de vader van de kleine er niet is. Zoals ik al had verwacht is ze nu boos :( en heeft ze ontzettend onvolwassen gereageerd. Ze kijkt me amper aan en doet erg bot en kortaf.

Waarom heb ik toch geen normale moeder.. Zucht.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    memorylane: Wat kinderachtig van je moeder. Het is JOUW bevalling dus JOUW beslissing.

Hier lekker even rust. Dochter slaapt, en na veel drama nachten heeft slaapt ze weer door snacht's ! Oorzaak 2 tanden erbij!

Edit.... ze is alweer wakker haha

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dat ik blij ben dat de feestdagen weer voorbij zijn.
    Dag vreterij! Hallo gezondere voedsel.
    Ook is het huisje weer heerlijk netjes.

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dat ik hier naar een vreselijke rommel op tafel zit te staren, maar me er niet toe kan zetten om het op te ruimen. Dochter heeft zitten 'knutselen'...

Dat ik vorige week totaal onverwacht een lichte positieve zw.test had, vervolgens ongesteld werd en het nu pas doordringt... (Onze dochter is via ICSI ontstaan) We waren er helemaal niet mee bezig, wist niet eens of we wel een 2e wilden... Ben toch een beetje ontstemd nog erdoor, merk ik nu.

Dat ik nu toch maar een poging ga wagen om de troep op te ruimen... *zucht*

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Dat ik echt een rot dag heb. Pffff

14. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Alle kerst -zooi- is het huis weer uit:D

Mn vriend bood aan om de ramen te zemen..dus das ook gedaan. Zometeen nog even boodschappen halen, eten kopen en koken en heerlijk met mn lieve meisje kroelen!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat ik vanmorgen om vier uur wakker werd met het gevoel alsof ik moest poepen en het leek alsof het gewoon hard/vast zat en ik dus veel kracht moest zeggen, maar ongeveer twee en een half uur later een veel te vroeg geboren baby op m'n benen had liggen en we met spoed naar het ziekenhuis gebracht zijn.. Ze is voor nu stabiel, maar ik ben ZO bang dat we haar kwijt raken.. :(

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

:$:$:$
    Ik schrik mij wild!!
    Ik ga nu gelijk een kaarsje branden dat jullie dochter de krachten heeft om te blijven vechten voor haar mooie leventje!!
    Heel veel sterkte Micchan!

17. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Dat micchan me onwijs heeft laten schrikken net en ik nu een kaarsje voor jullie aansteek!!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    o jee
    sterkte meid
    hopelijk komt alles goed

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Micchan heel veel sterkte, dit was niet wat je in gedachten had...
    Ik wil even kwijt dat ook mijn laatste iui poging vandaag mislukt blijkt te zijn en ik heel veel krampen heb. Het voelt haast net zo las de miskraam.. Dit is niet leuk! Ben er best verdrietig over en ook gespannen nu we dus echt op gaan voor ivf.

20. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Als eerst gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat heftig zeg! Ik wens jou en je dochter alle kracht en dat ze maar snel mag groeien en aankomen zodat ze over een poosje veilig met jullie mee naar huis kan! Veel veel sterkte!

Deel Deze Pagina