Dit is echt te gek voor woorden

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 20 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik heb met enige verbazing dit topic gelezen... Wat een harde woorden dames... Ben het helemaal met Jolanda's eerste uitleg eens! Daarnaast gebeuren er heel veel andere gruwelijke dingen in de wereld en om ons heen momenteel waar ik mij veel drukker om kan maken dan dit verhaal, wat gewoon op zich staat... Er staat elke dag wel zo'n zot verhaal in de krant!

    Ik vind het ook triest voor het hondje en ook voor de vrouw die dit gedaan heeft... maar moest bovenstaande toch even kwijt!

    Anna
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    In Spijkenisse hebben vandaag twee jongens een gehandicapte vrouw overvallen en daarbij haar hondje aan een hek opgehangen. Het hondje is daarbij dood gegaan. De overvallers hadden het gemunt op geld, wat de vrouw niet bij zich had. Dit maakte de politie vandaag bekend.

    De jongeren zaten op een scooter toen de vrouw in haar scootmobiel haar hondje aan het uitlaten was. Toen ze om haar geld vroegen, zei de vrouw dat ze dat niet bij zich had. De jongens werden daar zo kwaad over dat ze het hondje pakten en het aan de riem aan een hek ophingen. De vrouw probeerde uit haar mobiel te komen, maar daarbij viel ze en belandde in een greppel met de scootmobiel half over haar heen. De twee daders maakten daar gebruik van en schopten en sloegen de vrouw. Daarna sloegen ze, overigens zonder buit, op de vlucht.

    Na geruime tijd is de vrouw pas gevonden door voorbijgangers die haar uit haar benarde positie bevrijdden en de politie waarschuwden. De vrouw heeft onder meer gekneusde ribben opgelopen. De politie zoekt nu getuigen die tussen 10.00 uur en 12.30 uur vanmorgen de twee jongeren op een donkere scooter hebben zien rijden. Ze lieten tijdens de beroving hun helm op.


    hier ga je er toch vanuit dat dit niet is verzonnen
    daarom las ik ook met vol walging het relaas van van de week dat deze vrouw alles had verzonnen
    ik weet even niet wat ik erop moet zeggen
    ben van stomheid dicht geslagen :(

    gr debbie
     

Deel Deze Pagina