Dit is echt ZO zuur!

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Voer die discussie a.u.b. maar ergens anders, want ik suggereer zelf nergens dat ik dat van plan ben.

Heb geen zin dat een beetje een algemeen klaagtopic, als reltopic wordt gebruikt en ik ongevraagd reminders krijg over wat ik 'absoluut niet mag doen' als mijn karma mij lief is.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh man, dat is idd ongelofelijk zuur, de goden waren je niet goed gezind vandaag. :( Ik heb trouwens altijd begrepen dat je beter je apparaat in droge rijst korrels kan leggen dan op een warmtebron, maar zelf nog nooit aan de hand gehad.

Ikzelf zou gewoon de verzekering bellen en het verhaal eerlijk vertellen. Best wel kans dat ze uit coulance de schade tóch vergoeden. Ze zijn niet achterlijk natuurlijk en als jij al binnen enkele dagen of zelfs weken een laptop gaat declareren gaat er bij hen natuurlijk ook een belletje rinkelen. Dan kom je op de zwarte lijst en kan je je in de toekomst nooit meer ergens verzekeren dus kijk daar mee uit. Valt het trouwens niet op één of andere manier onder je oude inboedelverzekering of waren jullie net vandaag niet (meer) verzekered? :(

Ben trouwens ook wel hoopvol dat je bestanden nog gered kunnen worden, zoek wel iemand die echt verstand van zaken heeft en spreek vantevoren een vaste prijs af. Sterkte, ik duim voor je! :)

3. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Ik bedoelde niet te insinueren of jij dat wel of niet van plan zou zijn. Dat staat toch ook nergens in mijn post?
    Er staat alleen dat het mij verbaasde dat de suggestie voor fraude zoveel wordt gegeven. Niks over jouw intenties daarmee.

Deel Deze Pagina